Error 6112 HJLÆLP!

Tags:    diverse

Hej..

Jeg spiller spillet Warcraft3 frozen throne og jeg vil gerne "invitere" en ven til et spil.. men jeg kan ikke fordi at den siger at computeren er blokeret til at udelukke andre connetions (error: 6112) er der en måde jeg kan ændre det på?

HJÆLP!
------------------------------------------------------
| Frederik, 12 år koder i øjeblikket php og css |
------------------------------------------------------

10 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
http://www.blizzard.com/support/?id=msi0445p

Her er hvad du leder efter... hvis du har svært ved liiiiige at oversætte det.. så sig til... men det afhænger meget af hvilken router du har, men på ovennævnte side står der hvilke porte du skal have åbnet op for for at kunne hoste et spil

Held og lykke, sig endeligt til hvis der er andet..

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk

Der er sjovt nok mange der har haft de samme problemer.. det skyldes højst sandsynligt din router....

tjek:

http://www.google.com/search?hl=en&ie=UTF-8&q=warcraft+frozen+error%3A+6112

eller fortæl mig hvilken router du har... benytter du firewall etc ?

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen

Ja jeg har router..!
----------------------------------------------------
Frederik, 12 år koder i øjeblikket php og css

Jeg benytter en Efficient Networks tror jeg

Forresten er denne side fin hvis du ikke ved hvordan du åbner "forward" porte til din pc...

http://www.portforward.com/routers.htm

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen

http://www.blizzard.com/support/?id=msi0445p

Her er hvad du leder efter... hvis du har svært ved liiiiige at oversætte det.. så sig til... men det afhænger meget af hvilken router du har, men på ovennævnte side står der hvilke porte du skal have åbnet op for for at kunne hoste et spil

Held og lykke, sig endeligt til hvis der er andet..

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen

Kan ikke helt forstå det

Okay...

Find lige model nummeret på den Efficient Networks router du har... det er formodentligt en af følgende :

SpeedStream 2510
SpeedStream 2524
SpeedStream 2602
SpeedStream 2604
SpeedStream 2614
SpeedStream 2623
SpeedStream 2624
SpeedStream 5100
SpeedStream 5200
SpeedStream 5400
SpeedStream 5500

Så skal jeg forsøge at skrive hvad du skal gøre... men som sagt.. stik mig lige modelnummeret på routeren...

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen

Okay...

Find lige model nummeret på den Efficient Networks router du har... det er formodentligt en af følgende :

SpeedStream 2510
SpeedStream 2524
SpeedStream 2602
SpeedStream 2604
SpeedStream 2614
SpeedStream 2623
SpeedStream 2624
SpeedStream 5100
SpeedStream 5200
SpeedStream 5400
SpeedStream 5500

Så skal jeg forsøge at skrive hvad du skal gøre... men som sagt.. stik mig lige modelnummeret på routeren...

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen

Jamen det er sjovt jeg tror altser at model nummeret er: 5781 det står der bag på ivertfald

Okay, men du må ikke tage mig helt på disse ord, men vær lidt kreativ når du forsøger at gøre det... Vejledningen er oversat fra 5500 modellen, men jeg håber den ligner meget

1. Start internet Explorer
2. Gå til URL http://192.168.254.254
3. Log ind.. ofte hvis man ikke før har valgt et kodeord, skal man blot skrive "admin" som kodeord, brugernavn eller begge, ellers må det stå i din manual hvad login og kodeord er.
4. Så skulle der gerne springe en menu frem, fra denne menu kan du vælge admin fra en bruger dropdown, herefter skal du igen indtaste kodeordet til admin kontoen - Her efter trykkker du "Okay" så skulle du gerne komme til startsiden igen...
5. Fra denne side skal der være en knap der hedder "Setup" og her fra "Port forwarding".
6 under menu punktet "port Forwarding" er der en knap der hedder " Redirect selected protocol/service to ip address"
7. Nu kommer den lidt tricky part.... Fra denne side skal du "videresende" al trafik der kører over port 6112 til din pc. Så det du først gør er at finde din interne IP, bemærk det skal ikke være din eksterne, og indtaste den i et felt sammen med port 6112, der vil oftest være 2 steder man kan skrive port nummeret i .... dette er bare hvis man vil have en række porte åbne... men du skal kun bruge 6112.. så der forskriver du 6112-6112, som så skal " Redirect selected protocol/service to ip address" hvor du skriver din interne IP

Kan godt være det er skrevet lidt kringlet, klokken er for meget... men sig lige hvilket trin det fucker op ved, så kan vi se hvad det er der går galt... alternativt kan du fange mig på msn og vi kan gøre det via Fjernsupport...

min msn er Jokke@maritek.dk

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen

[Redigeret d. 05/07-04 16:37:22 af Jokke Jensen]

how

[Redigeret d. 05/07-04 16:36:56 af Jokke Jensen]

t