Hvordan indspiller man fra et keybord der er tilsluttet med USB?

Tags:    diverse

Hvordan indspiller man fra et keybord der er tilsluttet med USB?

Jeg er så heldig at have et, men hvordan indspiller (Optage) jeg en sang på computeren?

I Keybordets Manual står der intet. Og da det går igennem USB kan man ikke optage som normalt igennem eks. Windowses optage-program...

Der var heller ikke noget software med keybordet... :(

Men jeg ved at der er forbindelse da Finale 2004 (et nodeskrivningsprogram) kan fange dens sjinaler.
(Det er nemlig meningen at man kan spille noget og så laver den norderne. Og det kan den)

10 up for noget der virker

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

En professionel er en person, som kan gøre sit bedste på tidspunkter,hvor han ikke ligefrem føler for det.

5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg mener du skal have et program af en art. Men ved ikke så meget om det.

http://www.winarchives.com/workstation/audio_players_2.html

Prøv at scrolle ned til Midi Vamp. Tror det kan bruges

-------------------------------------------------------
Jonas (Decko)
http://www.growyourownshit.com/users/Decko
-------------------------------------------------------

[Redigeret d. 26/06-04 12:58:58 af Jonas (Decko)]

Takker...
Jeg kigger lidt på det i morgen eller i over morgen.
Keybordet ligger nemlig ikke her hjemme. Og der er nok et stykke tid før jeg kan bruge det lidt igen.

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

En professionel er en person, som kan gøre sit bedste på tidspunkter,hvor han ikke ligefrem føler for det.

Da der ikke er andre der giver svar, vil jeg ligegyldigt hvad give decko upne. Kikke om det virker så hurtigt som muligt

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Det er et midi keyboard, (fordi andet ikke kan fås :P) så du skal bruge et MIDI program, der gerne skulle kunne optage.. Søg eventuelt efter "midi recorder" (uden quots'ne) på google..
Håber du kan bruu det..

Det ved jeg. NU.
Men jeg syns decko fortjener dem.
Decko skal lige skrive noget før jeg kan give ham det. Fordi har ikke har sat "aceptering med up" på

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

t