The-Friek. Hold da KÆFT. Det er sku sygt. Efter min smag er det sindsygt.
Efter min smag skal du altså holde dig nede i noget billigere. ved ikke hvad dine behov er men det der oppe er for professonele spillere og så sindsyge eller millionære folk.
Men vil du op i noget af det bedste så lyt lige engang
:
Jeg har lige læst en artikel om kampen om det bedste grafikkort. Der fortæller de at der efter ATI's anbefaglinger vil komme verdens bedste krafikkort i det nærmeste. Dens Tip's navn er Radeon X800. Dette skulle være et kort som bare kunne sparke GeForce ud af banen. Også GeForces nyeste kort: GeForce 6800 Ultra.
Det er ikke kommet, men tror du ikke at det kunne være en ide, at vente et stykke tid, med at købe noget og høre hvad man siger om det nye kort? Det ville jeg gøre. Vis du skal have noget så dyrt, bør du jo nødigt, købe noget LORT. Igen.
Kik engang ind på GeFroces hjemmeside: www.nvidia.com
Og prøv også at kigge ind på ATI (Radeon)'s Hjemmeside:
www.ati.com
Håber det er noget du kan bruge.
Ønsker du selv at læse artiklen skal du købe det nye K-blad (udkommer i butikkerne i næste uge. Kommer før vis du abollonere (eller hvordan det staves)). Bladet hedder 10/2004. Og artikelen står på side 5. Dens Overskrift er Kapløbet fortsætter.
Så kan du læse den selv
Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz
En professionel er en person, som kan gøre sit bedste på tidspunkter,hvor han ikke ligefrem føler for det.