Jeg gir alle mine point til en der kan hjælpe med det her!!!

Tags:    diverse

Der er noget helt galt med min bærbare computers skærm.
Jeg har rigtig meget brúg for min PC, specielt i de næste 2 uger!
Jeg vil være villig til at give alle mine UP til den der kan give mig et svar der virker, og derfølgende give ham 200 up efter dette!
Her er, hvad er galt:

Skærmen er mørk og når pcen er startet kan man næsten ikke se noget. Det skete ligepludselig. Vi har prøvet at trykke på alle knapperne, men intet har hjulpet. Kigger man helt tæt på, kan man godt så småt se både computerens preload skærm, og login skærmen, og billedet er der. Det føles bare som om der ingen "backlight" er på pc'en, som lyser billedet op på skærmen.

HJÆÆLP!

34 svar postet i denne tråd vises herunder
5 indlæg har modtaget i alt 9 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
På min bærbare sidder der en lille tap oppe foran på tastaturet (nogle sidder under "armene" som holder skærmen), som bevirker at når man lukker låget på den bærbare, så slukkes kontrasten i skærmen. Jeg har, op til flere gange, oplevet at denne tap sad fast, men fik den heldigvis ud igen.
Jeg er rimelig sikker på at det er det, som er sket for dig, for alle de bærbare jeg har set, har sådan en tap et eller andet sted.

Jowjow.. Den sidder ikke fast
// CoolKiller @ CoolKiller.1go.dk - Tre.1go.dk

Tark for alle jeres svar!
Jeg deler points'ne ud, men i må MEGET gerne blive ved med at poste
// CoolKiller @ CoolKiller.1go.dk - Tre.1go.dk

Jo... tak for upne... :D

Håber du kan bruge tipne, selvom det ikke er nogle der er direkte en løsning :(

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

En professionel er en person, som kan gøre sit bedste på tidspunkter,hvor han ikke ligefrem føler for det.

Jo... tak for upne... :D

Håber du kan bruge tipne, selvom det ikke er nogle der er direkte en løsning :(

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

En professionel er en person, som kan gøre sit bedste på tidspunkter,hvor han ikke ligefrem føler for det.

Løsningen er at få den sendt ind og fixet det:D Det gjorde jeg og det virkede. Jeg blev endda rådet til det en computer mand.

MxS @ http://mxs.frac.dk
Slamkodning for fred

t