Jeg gir alle mine point til en der kan hjælpe med det her!!!

Tags:    diverse

Der er noget helt galt med min bærbare computers skærm.
Jeg har rigtig meget brúg for min PC, specielt i de næste 2 uger!
Jeg vil være villig til at give alle mine UP til den der kan give mig et svar der virker, og derfølgende give ham 200 up efter dette!
Her er, hvad er galt:

Skærmen er mørk og når pcen er startet kan man næsten ikke se noget. Det skete ligepludselig. Vi har prøvet at trykke på alle knapperne, men intet har hjulpet. Kigger man helt tæt på, kan man godt så småt se både computerens preload skærm, og login skærmen, og billedet er der. Det føles bare som om der ingen "backlight" er på pc'en, som lyser billedet op på skærmen.

HJÆÆLP!

34 svar postet i denne tråd vises herunder
5 indlæg har modtaget i alt 9 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
hvis jeg var dig ville jeg teste computeren på en stationær skærm.... og se om det er software eller hardware fejl...

også gå til en forhandler... hvis du snakker pænt med dem du har købt den af kan de måske finde kviteringen i deres database... (det kan de i hvertfald i ekspert...)

Mvh. Jop...

Første gang det skete for mig testede jeg også min med en ekstern skærm for at se om det var hardware eller software fejl! Så det Jop siger er en god idé! Men jeg synes jeg kan genkende dit problem og jeg er ret sikker på at det er en hardware! Men test den lige og fortæl os hvad den siger!!

MxS @ http://mxs.frac.dk
Slamkodning for fred

Det er en hardware fejl.. Lortet kører sq mæ' en ekstern.. Bare lidt besværligt, men jeg kan da se :/
// CoolKiller @ CoolKiller.1go.dk - Tre.1go.dk

Fejl... sorry

//Emilbp

-| Husk huen!! |-
-| http://bjerglundpedersen.dk/emil/huen.php |-

[Redigeret d. 06/06-04 21:49:54 af Emil Bjerglund Pedersen]

Der er ikk en knap til at slukke og tænde for lyset ? For er der nogen bærbare der har ? oftest 'fn' og så en anden knap ? Det kan jeg nemlig på min!

<xcite>-} Mvh Morten Thøgersen aka xcite {- </xcite>

[Redigeret d. 06/06-04 20:33:17 af Morten Thøgersen]

Har jeg også på min.. Just wont work!

Hvem har produceret din computer? og hvor ny er den?

Min pc er en medion, Intel Pentium 4 2.8 GHz
Nvidia Geforce 5350
Dolby digital
winXP
...
alt i alt, den er ikke ret meget mere en et år gammel

Nvidia Geforce 5350
Dolby digital
winXP
...

En fra min klasse har haft samme problem med hans medion, han sendte ind og de fixede den!

Nvidia Geforce 5350
Dolby digital
winXP
...

En fra min klasse har haft samme problem med hans medion, han sendte ind og de fixede den!

Ok.. mistede han personlige data?

Nvidia Geforce 5350
Dolby digital
winXP
...

Kan jeg ikk lige huske.. tror jeg ikk! Hvor har du købt den henne ?

På et køtilbud i aldi, sidste vinter.. Der var kun 5 af dem, og det var et "knaldgodt tilbud" som man sir :P :)... Men det lader åbentbart til at det er et ret normalt problem med bærbare computere?..
Jeg har et 36 måneders garantibevis, men jeg er ikke lige sikre på hvor købsbonen er!

Keep on postin, og kom med gode ideér..! Så skal i os nok få nogle points for det...

Nvidia Geforce 5350
Dolby digital
winXP
...

Jeg tror ikke der er stor risiko for at miste data, da de kun skal pille ved skærmen, men du kan jo tage backup.

Tror ikke der er andet for end at få den skiftet

På min bærbare sidder der en lille tap oppe foran på tastaturet (nogle sidder under "armene" som holder skærmen), som bevirker at når man lukker låget på den bærbare, så slukkes kontrasten i skærmen. Jeg har, op til flere gange, oplevet at denne tap sad fast, men fik den heldigvis ud igen.
Jeg er rimelig sikker på at det er det, som er sket for dig, for alle de bærbare jeg har set, har sådan en tap et eller andet sted.

n i f e
115 105 102 105
6E 69 66 69

Ja sådan en tap sidder der på alle computere:) Men den fejl jeg havde kunne den godt køre med ekstern skærm. Om der er risiko for data tab:D LOOOL nej da!! Altså hvis de ligefrem piller HDen ud samtidig med de piller skærmen af og glemmer at lave en backup af dataen eller at de smelter HD så tror jeg da at der er en risiko. Men ingen risiko for datatab!! Er du usikker så tag da en backup før du sender den ind! For du skal sende den ind for at få fixet problemet så hvorfor ikke bare gøre det nu?

MxS @ http://mxs.frac.dk
Slamkodning for fred

t