Jeg mener at Udvikleren i sine unge dage havde et mindre UP orienteret problem. Det vil sige at man kunne omgå reglerne med tildeling af UP ved hjælp af en smule SQL planteret hæftigt ind i databasen ved hjælp af en usikret post i et tilfældigt forum. På dansk:
KasperTSW havde overset en lille fejl således at man kunne skrive SQL bestemte steder. Denne fejl er naturligvis rettet og det er ikke længere muligt at gøre dette.
Jeg anklager overhovedet ingen for noget, men jeg vil påpege at det er sket før at folk har oprettet en "holder" bruger, hvis eneste formål er at få UP tildelt. Før i tiden var det også muligt at sende UP uden om forane, også denne mulighed er fjernet netop pga. misbrug. Folk brugte så den SQL relaterede fejl til at tildele en "holder" X antal UP. Derpå sendte de UPene videre til deres egen bruger. På denne måde kunne ingen se hvorfra UPene kom og Udvikleren havde med et fået inflationsproblemer. Sygt at tænke på men folk kunne trykke UP og dermed true hele vores lille udvikler community med at gå rabundus. Før i tiden var der heller ikke begrænsning på UP i et spørgsmål så folk kunne sætte et spørgsmål til 10.000 og dermed skaffe sig hjælp uden selv af yde.
Ak ja, KasperTSW har også erfaring i efterforskning af mafia-kriminalitet
// Kasper