flabet mail?

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Hej eksperter :D

jeg besøgte nogle websteder her til aften og kom i tanke om at jeg da kunne gøre et forsøg på at lave dem smartere da de ikke var specielt flotte og inspirerende at se på...

men til min store overraskelse fik jeg en meget negativ tilbagemelding på min henvendelse... vedkommende skrev at han ikke var interesseret eftersom han følte min mail både var anmassende og flabet og at han ikke brød sig om min tiltaleform...

dette forbløffede mig rimelig meget og derfor kunne jeg godt tænke mig at vide om min mail virkelig har været flabet....

Mailen:
--------------------------------------------------------------------
Hej,

Jeg har besøgt Deres hjemmeside og fundet den en smule kedelig eller uinspirende og det er vel ikke det der er meningen med en hjemmeside som kunne være en hjælp til at skaffe mulige kunder?!

Jeg er ret sikker på at jeg kan lave en side som både er flottere grafisk, hurtigere, nemmere at administrere og fremfor alt mere brugervenlig for Deres besøgende...

Derfor vil jeg høre om I kunne være interesseret i at jeg udarbejder et udkast til hvordan jeg mener Deres side burde se ud udfra Deres idéer og ønsker? - Udkastet er ikke bindende og kun en fremvisning af hvordan Deres nye hjemmeside vil kunne komme til at se ud!

Jeg hører gerne fra Jer angående om I har interessere i det, og evt spørgsmål på mail@adresse.dk

Referencer kan ses på:
www.min-side.dk/ hvor der også kan findes mere informationer om mig...

Med venlig hilsen,
Anders Lindgren
--------------------------------------------------------------------

er den virkelig anmasende og en dårlig mail for så skal jeg hvis til at tænke over hvad jeg skriver i mine mails...

hvad synes I, overreagere vedkommende, eller er jeg et svin til at skrive "salgs"-mails?

[Redigeret d. 29/05-04 23:27:45 af Anders Lindgren]

17 svar postet i denne tråd vises herunder
5 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg se intet problem i mailen... Men jeg er ret sikker på at det er sætningen hvor du "nedgører" hans site:

"Jeg har besøgt Deres hjemmeside og fundet den en smule kedelig eller uinspirende og det er vel ikke det der er meningen med en hjemmeside som kunne være en hjælp til at skaffe mulige kunder?! "

Det som jeg tror han læser er at du synes han site er kedeligt/uinspirende... Personligt ville jeg ikke have noget imod at få sådan en mail, men kan sagtens forestille mig at andre ville sætte den i dårligt lys...

-----
Nunc Tutus Exitus Computarus
Vil du hjælpe:
http://www.udvikleren.dk/groups/?gid=185

Måske du skulle spørge ham om han ikke selv er ret flabet at sige sådan om det der brev?

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.

Jeg se intet problem i mailen... Men jeg er ret sikker på at det er sætningen hvor du "nedgører" hans site:

"Jeg har besøgt Deres hjemmeside og fundet den en smule kedelig eller uinspirende og det er vel ikke det der er meningen med en hjemmeside som kunne være en hjælp til at skaffe mulige kunder?! "

Det som jeg tror han læser er at du synes han site er kedeligt/uinspirende... Personligt ville jeg ikke have noget imod at få sådan en mail, men kan sagtens forestille mig at andre ville sætte den i dårligt lys...

-----
Nunc Tutus Exitus Computarus
Vil du hjælpe:
http://www.udvikleren.dk/groups/?gid=185

Ja det er nok den meste nedgørende kommentar

<xcite>-} Mvh Morten Thøgersen aka xcite {- </xcite>

Indlæg senest redigeret d. 12.05.2009 02:23 af Bruger #3530
Hvis du ikke har bemærket det, har jeg sendt mailen til dig selv, om dit eget site :)
Så kan du jo forsøge at se det fra deres perspektiv :)

Personligt mener jeg at den er lidt "nedladende", men hvis det var mig der havde sådan en grim side, og fik sådan en mail. Så tror jeg nok at jeg ville kunne acceptere den.

Syns helt sikkert den er okay! Du virker da ikk anmassende? Og din taleform er da også okay!! Du skriver også at, hvis det har interesse vil du gerne lave et muligt udkast til hvordan det kunne se ud! Det er da en okay måde skrive det på!!

okay er glad for at høre det åbenbart bare er ham... det håber jeg da! er ikke rart at få at vide man er ubehøvlet!!

kunne i have fundet på at skrive sådan hvis det var jer der ville "gøre lidt reklame"?
-------------------------------------------------------
hellere dø i counter-strike end i virkeligheden!

okay er glad for at høre det åbenbart bare er ham... det håber jeg da! er ikke rart at få at vide man er ubehøvlet!!

kunne i have fundet på at skrive sådan hvis det var jer der ville "gøre lidt reklame"?

Jo tror jeg nok, men så skal man jo så også bevise af man kan finde ud af de ting man snakker om!

Jo tror jeg nok, men så skal man jo så også bevise af man kan finde ud af de ting man snakker om!

hehe kunne hvert fald gøre det bedre end de frontpage-skabelon-sider jeg havde været inde på! :D

Simon Jensen:
jeg vil gå ud fra det er dig der har sendt en kopi af mailen til mig, men vil da gerne vide hvad din mening er siden du sendte den med udskiftet navne osv?

<< < 12 > >>
t