Hej eksperter
jeg besøgte nogle websteder her til aften og kom i tanke om at jeg da kunne gøre et forsøg på at lave dem smartere da de ikke var specielt flotte og inspirerende at se på...
men til min store overraskelse fik jeg en meget negativ tilbagemelding på min henvendelse... vedkommende skrev at han ikke var interesseret eftersom han følte min mail både var anmassende og flabet og at han ikke brød sig om min tiltaleform...
dette forbløffede mig rimelig meget og derfor kunne jeg godt tænke mig at vide om min mail virkelig har været flabet....
Mailen:
--------------------------------------------------------------------
Hej,
Jeg har besøgt Deres hjemmeside og fundet den en smule kedelig eller uinspirende og det er vel ikke det der er meningen med en hjemmeside som kunne være en hjælp til at skaffe mulige kunder?!
Jeg er ret sikker på at jeg kan lave en side som både er flottere grafisk, hurtigere, nemmere at administrere og fremfor alt mere brugervenlig for Deres besøgende...
Derfor vil jeg høre om I kunne være interesseret i at jeg udarbejder et udkast til hvordan jeg mener Deres side burde se ud udfra Deres idéer og ønsker? - Udkastet er ikke bindende og kun en fremvisning af hvordan Deres nye hjemmeside vil kunne komme til at se ud!
Jeg hører gerne fra Jer angående om I har interessere i det, og evt spørgsmål på mail@adresse.dk
Referencer kan ses på:
www.min-side.dk/ hvor der også kan findes mere informationer om mig...
Med venlig hilsen,
Anders Lindgren
--------------------------------------------------------------------
er den virkelig anmasende og en dårlig mail for så skal jeg hvis til at tænke over hvad jeg skriver i mine mails...
hvad synes I, overreagere vedkommende, eller er jeg et svin til at skrive "salgs"-mails?
[Redigeret d. 29/05-04 23:27:45 af Anders Lindgren]