Messenger

Tags:    diverse

Når jeg åbner min PC skriver MSN 6.2 at jeg er logget på et andet sted, så den logger af. Men i virkeligheden er det fordi .NET Messenger service logger på, så de begge logger på...
Mit problem er hvordan får jeg det .NET Messenger service til at lade være med at starte op lige når jeg tænder min pc. Den ligger ikke inde i start mappen i "START" menuen.
// CoolKiller @ CoolKiller.1go.dk - Tre.1go.dk

3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Når jeg åbner min PC skriver MSN 6.2 at jeg er logget på et andet sted, så den logger af. Men i virkeligheden er det fordi .NET Messenger service logger på, så de begge logger på...
Mit problem er hvordan får jeg det .NET Messenger service til at lade være med at starte op lige når jeg tænder min pc. Den ligger ikke inde i start mappen i "START" menuen.
// CoolKiller @ CoolKiller.1go.dk - Tre.1go.dk

Jeg fandt det i en bog med tips om windows : (har selv gjort det og det virker på min :P)

Find stien : C:\\Program Files\\Messenger

Sørg for at alle dine msn programmer er lukket

Så omdøber du den der hedder : msmsgs.exe i mappen til messengeroff.exe

Og voila det skulle virke, også helt uden at gøre andre programmer langsommere (som det gør nogle gange hvis du sletter det)

Mvh
Lasse

-----------------------------------------------
Sex er som Quake, Singleplayer er godt. Men multiplayer er bare bedre.
-----------------------------------------------

[Redigeret d. 27/05-04 13:28:31 af Lasse Staal]

Jeg sidder på en skole pc... og kan derfor ikke teste det selv..

Men kan man ikke styre det ved at skrive "msconfig" i "kør" under startup eller win.ini

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk

[Redigeret d. 27/05-04 14:54:03 af Jokke Jensen]

Tark for det.. Tester det snart

t