Program der kan gemme en film baglæns...

Tags:    diverse

Hej hej...
Da jeg elsker som en anden lille hoppy på min pc, at redigere en smugle film... Og det er faktisk meget sjovt...
Jeg har til den adledning været så heldig at have Unlead VidioStudio 7.

Men jeg syn ikke at det program har så mange funktioner :(
Eks. kan den ikke få et filmklip til at få baglæns i filmen... Det er lidt surt, da jeg ELSKER at se sådan nogle seje redigerede klip, hvor en mand hopper ned fra en stol, nu går filmen langsommere, og tilsidst stille hvor den begynder at gå baglæns så manden hoppen op på stolen igen... :D
Det kender i vel.. ik?

Men da det program ikke kan det, må jeg få et andet program til at konventere et klip baglænds...
Så vis jeg har et klip kan jeg få det klip til at gå baglæns med programmet, og få en eks. mpg fil som jeg nu kan åbne i Unlead VidioStudio.

Håber i kan finde ud af det... :P

Tak
9 up for den med en link direkte til et download sted, hvor programmet er GODT, og LET AT BRUGE

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Ti-fire :D :P :)

4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
skaf dig adobe premiere, jeg elsker også at redigere film(jeg selv har filmet) og er også selv igang med at skaffe adobe premiere, det er det bedste til windows, det bedste til mac er final cut pro!!!
*Fishing is a lifestyle*
*Like Computer is *

skaf dig adobe premiere, jeg elsker også at redigere film(jeg selv har filmet) og er også selv igang med at skaffe adobe premiere, det er det bedste til windows, det bedste til mac er final cut pro!!!
*Fishing is a lifestyle*
*Like Computer is *

Enig :)
Brug Adobe premier - samt after effekts

Med venlig hilsen
/Jokke Jense
www.jj-multimediedesign.dk

Hvor meget koster det?
Og kan jeg få skaffet en trial af programmet, så jeg kan prøve det og få konventeret de filer jeg har på pc'en nu...

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Hvis i svare på det ville de alle være jeres.
Men nu deler jeg dem bare lidt tildfældigt op. Også med up til mig selv, da jeg ikke rigtig kunn bruge svaret... :(

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

t