Lærred søges!!!

Tags:    diverse

Hej,

Der skulle tilfældige vis ikke være nogen der lå ind med et lærred og der kunne låne mig det!

Jeg er manager for en HipHop gruppe (Desi Injection) og de skal optræde på lørdag, så vil gerne have et baggrunds billede imens de optræder. Jeg har en projekter og en bærber, men mangler et lærred.

Hvis der er nogen der har sådan et og vil låne det ud for en dag - Skal jeg garanter vedkommende for at der ikke sker noget, får hunde til at vogte omkring det :), og jeg skal nok selv sørger for at hente og aflevere det.

Gruppens hjemme side, www.desiinjection.tk

Håber nogen der ka' hjælpe! Ya'

PS: 200 points til vedkommende der kan hjælpe mig!

Med Venlig Hilsen
Raja Faran Mahmood

7 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg bor i Dragør (nær KBH).
Det jeg mener med lagn er at du jo bare kan sætte det op i snorer. Det vil jeg sige er flere millioner gange lættere.

Men vis det er det du vil, spør jeg mine forældre om det må lånes ud. Men jeg tror vi skal have noget sikkerhed, da jeg ikke kender dig personligt... :)

DET ER EN LANG TUR FOR DIG

Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk

E = MC2

[Redigeret d. 15/05-04 12:51:06 af Shafh]

Hvor stort skal det værer?
Og hvor bor du? Det går ikke hvis du bor i den anden del.
Det jeg har er desværre meget lille... Er ikke mere end ca. 1*1 meter. Det er nok ikke meget.

Men må jeg lige sige at et hvit lagen koster ca. 200 kr. til jeres brug. Og så er det enormt stort.... :D

Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk

E = MC2

Jeg bor på Sjælland, hvad med dig?

1x1 lyder fint og hvad mener du med et hvidt lagen. For jeg har et stort hvidt lagen, men problemet er, hvordan skal jeg få det op og stå? :D

Med Venlig Hilsen
Raja Faran Mahmood

[Redigeret d. 14/05-04 18:42:34 af Raja Faran Mahmood]

Jeg tror nok ikke det er noget jeg barer må, låne ud.
Jeg er bange for at du nok skal spørge en anden. Im sorry :(

Men hvorfår ikke et lagen. Gruppens musik lyder rigtig godt. Hørte lidt på jeres side :)

Theis F. Hinz
(Shafh)
Shafh@stofanet.dk

E = MC2

Hej Shafh,

Jeg hvade også tænkt at bruge et lagen, men da det regnede så brugte vi slet ikke noget.

Med Venlig Hilsen
Raja Faran Mahmood

ok.
Jeg må sige at den gruppe er OK FED. Har kigget lidt på jeres hjemmeside.

Hvordan har det kunne gået til at du har blevet manijer for den gruppe.

(sorry jeg først har set det nu)

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Ti-fire :D :P :)

Først og fremmest kender jeg drenge, mine venner. Og så havde du brug for noget udstyr og det kunne jeg skaffe, på den måde blev jeg deres manager.

Med Venlig Hilsen
Raja Faran Mahmood

t