B-one server - max størrelse på billeder??

Tags:    diverse

Hejsa...

Jeg har for tiden b-one største server med 500Mb til rådighed...

Men når jeg oploader billeder til serveren, viser den dem ikke på siden...

Men mærkeligt nok er det KUN billederne der er taget med MIT digital kamera der er problemet.. Alle andre billeder, taget med alle andre digital kameraer er der ingen problemer med...

Har siden liggende lokalt på computeren, og der er der self. ingen problemer (altså, det er ikke links der er noget i vejen med)...

Fandt så ud af at de billeder der er taget med MIT digital kamera er noget større end de andre billeder (mine fylder 100-130Kb), hvorimod de andre billeder fylder under 100 kb... Tænkte på om B-one måske har sat en spærre på ftp'en så man ikke kan oploade billeder større end 100kb ??

Nogen der ved noget om det???

5 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hmm.. nu har jeg prøvet at klippe et af mine egne billeder (taget med mit eget digital kamera) mindre - dvs under 100kb... og nej.. .virker stadig ikke... forstår det godtnok ikke... billederne var online på min gamle server (hos nettonet.dk), og der virkede det hele fint... kun her hos b-one billederne der er taget med MIT digital kamera ikke vil virke...

har checket at alle filnavne osv er stavet rigtigt, billederne er oploadet, og hjemmeside serveren er LANGT fra fyldt op... nogen der er har en ide til løsning af dette mysterie???

'nix miljøer er case-sensitive... Huska at skrive rigtigt med store/små bogstaver... billede.jpg og billede.JPG er ikke den samme fil

:-)
Jakob Nicolajsen
www.pcnoerd.1go.dk/

nej det har de ik jeg har og den server på 500 mb og jeg kan findt oploade pic selv om de er over 100 kb.

hvad slutter de pic på ??? jpg eller JPG

nej det har de ik jeg har og den server på 500 mb og jeg kan findt oploade pic selv om de er over 100 kb.

hvad slutter de pic på ??? jpg eller JPG

Hmm... mine filnavne (på siderne) slutter på .jpg men filerne i mappen slutter på .JPG... Kan DET være problemet.. er jo bare det samme med ALLE billederne (oss de billeder som virker)...

Hmm.. nu har jeg prøvet at klippe et af mine egne billeder (taget med mit eget digital kamera) mindre - dvs under 100kb... og nej.. .virker stadig ikke... forstår det godtnok ikke... billederne var online på min gamle server (hos nettonet.dk), og der virkede det hele fint... kun her hos b-one billederne der er taget med MIT digital kamera ikke vil virke...

har checket at alle filnavne osv er stavet rigtigt, billederne er oploadet, og hjemmeside serveren er LANGT fra fyldt op... nogen der er har en ide til løsning af dette mysterie???

'nix miljøer er case-sensitive... Huska at skrive rigtigt med store/små bogstaver... billede.jpg og billede.JPG er ikke den samme fil

:-)
Jakob Nicolajsen
www.pcnoerd.1go.dk/

YEEEEEAAAAAAAAAAAAAAH... Så kører jeg igen...

Tusind tak skal i begge ha... Kunne desværre ikke "gois" nogen point... Men ellers mange tak skal i begge ha' :) :)

Grau/

t