Jeg synes ikke det er specielt meget grund til at oprette en gruppe der kun handler om et programmering sprog... Derimod synes jeg at det er godt at have grupper som hander om noget der ikke allerede er et forum til på udvikleren.dk.
Syntes også godt at man oprette en gruppe til et projekt som man så alver i samarbejde med gruppens medlemmer
-----
Email: christian [at] steffweb [dot] dk
MSN: christian [at] steffweb [dot] dk
Ja det kan være rigtigt... Min gruppe, C++, var engang en meget aktiv gruppe, for her kunne man spørge "gratis"... Det var nok mest nybegyndere som kom med spørgesmål.
Men jeg havde som en ekstra ting, nogle opgaver som man kunne løse. Det er meget hyggeligt at man er i en gruppe sammen med andre, som har samme interesse. Nu er den dog meget stille. Det der er dårligt ved grupperne, er at mange f.eks. opretter en gruppe til PHP folk, selvom der er 12 andre grupper som henvender sig til PHP folket. Altså der er for mange grupper til ét emne.
Inde i gruppen GAmedeveloper er vi igang med et projekt, og dér kan jeg godt se fordelen med grupper. MAn kan snakke internt med hinanden og sætte links op osv.!
Så hvis jeg skulle oprette en gruppe idag, er det for at starte et projekt!
Hilsen CHadi
Mit lykketal er 2959