Hvad er formålet med de grupper ?

Tags:    diverse

Undrede mig lidt over hvad formålet med grupperne enlig er ?

Kan se dem jeg er medlem af sker der ingenting i, og har lige smid en kommentar i min egen gruppe til en gut som troede han kom der for at blive bedre.

Det klart man kan smide nogle links osv. Men hvad ellers.

Personligt ville jeg da heller smide mine css spørgsmål i forumet på siden her, hvor alle kan se dem, istedet for i en gruppe hvor der måske kun er 10 der ser det.

Lad os hører hvordan i gør det i jeres grupper, for at få lidt dialog igang og intressant læsning og hvad det ellers kan være.

[MK]

8 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg synes ikke det er specielt meget grund til at oprette en gruppe der kun handler om et programmering sprog... Derimod synes jeg at det er godt at have grupper som hander om noget der ikke allerede er et forum til på udvikleren.dk.

Syntes også godt at man oprette en gruppe til et projekt som man så alver i samarbejde med gruppens medlemmer

-----
Email: christian [at] steffweb [dot] dk
MSN: christian [at] steffweb [dot] dk

Jeg synes ikke det er specielt meget grund til at oprette en gruppe der kun handler om et programmering sprog... Derimod synes jeg at det er godt at have grupper som hander om noget der ikke allerede er et forum til på udvikleren.dk.

Syntes også godt at man oprette en gruppe til et projekt som man så alver i samarbejde med gruppens medlemmer

-----
Email: christian [at] steffweb [dot] dk
MSN: christian [at] steffweb [dot] dk

Ja det kan være rigtigt... Min gruppe, C++, var engang en meget aktiv gruppe, for her kunne man spørge "gratis"... Det var nok mest nybegyndere som kom med spørgesmål.
Men jeg havde som en ekstra ting, nogle opgaver som man kunne løse. Det er meget hyggeligt at man er i en gruppe sammen med andre, som har samme interesse. Nu er den dog meget stille. Det der er dårligt ved grupperne, er at mange f.eks. opretter en gruppe til PHP folk, selvom der er 12 andre grupper som henvender sig til PHP folket. Altså der er for mange grupper til ét emne.
Inde i gruppen GAmedeveloper er vi igang med et projekt, og dér kan jeg godt se fordelen med grupper. MAn kan snakke internt med hinanden og sætte links op osv.!
Så hvis jeg skulle oprette en gruppe idag, er det for at starte et projekt!
Hilsen CHadi
Mit lykketal er 2959

Du kunne jo bede adminen for gruppen smide dig ud.
Det vil han sikkert godt for dig. Og det kan han også...

Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk

Man kommer aldrig videre, hvis alle er enige...

http://www.udvikleren.dk/settings.php?mode=groups

Jeg kan heller ikke se ideen i grupper, der handler om et programmeringssprog, der allerede findes som teknologi. De er bare i vejen og splitter udv.dk op. Stod det til mig skulle disse grupper bare slettes. Jeg tror at den eneste grund til at gruppern er oprettet er, at nogle gerne vil kunne kalde sig "admin". Alle de andre grupper kan jeg derimod godt se ideen i.

Grupper er en god ting, hvis man fx er en flok, der er i gang med at udvikle et projekt. Hvis man er i gang med at lave et site, et forum, et spil o.lign. - der er selvfølgelig ingen grund til fx at oprette en ny css-gruppe for at stille css-spørgsmål.

mikl-dk | mikl@mikl.dk
co-admin

Fino så fik vi det på plads. Tak for det :)

I ved tilfældigvis ikke hvordan man melder sig ud af en gruppe så, syntes ikke jeg kan finde nogle funktion til det...

[MK]

Kunne du ikke nu lukke gruppen.
Up en må du for min skyld gerne beholde...

Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk

Man kommer aldrig videre, hvis alle er enige...

Jo da lukker, havde bare lige glemt det :)

Upen bliver givet efter gældende Ælle bælle mig fortælle........

[MK]

t