Hvilken Webhotel?

Tags:    diverse

Hvilket webhotel vil i anbefale hvis man skal kører , HTM , PHP , Mysql Database. Det skal være stabilit og til "billige" penge.. Nogle der har noget af andbefale

Hvilket webhotel vil i anbefale hvis man skal kører , HTM , PHP , Mysql Database. Det skal være stabilit og til "billige" penge.. Nogle der har noget af andbefale

Jeg kan af personlig erfaring anbefale www.b-one.dk
Det er meget nemt at oprette og det kører stabilt... du får 125 mb for 9 kr. pr. md.
Når du opretter er der både domæne og serverplads inkluderet.

//Emilbp

-| I am just... Me!! |-

1.) Host selv:
fordele: 0 kr. i oprettelse, ubegrænset plads og du bestemmer selv hvad du skal have på den
ulemper: koster penge at holde, kan være lidt svært at sætte op

2.)Cliche.dk:
fordele: billig, stabilt, kendt
ulemper: dårlig support

3.)Få dig et subdomæne hos:
frac.dk eller
whitehat.dk
begge er stabile, gratis, og har mange features.

// Kasper

Har selv gode erfaringer med b-one. Stabile og billige.

Et andet alternativ kunne være surftown.dk har hørt en del godt om det, men desværre har jeg ikke selv oplevet det endnu, men det sker inden længe. De er også billige.

frac de lukkede sku min konto den anden dag fordi jeg havde en zip fil liggende, havde ikke lige læst man ikke måtte sådan noget ;)

[MK]

Host host, frac.dk er stabile???
Det var dog den værste løgn jeg nogensinde har hørt...de går altid ned...i hvert har de haft ca. 10% "nedetid" de seneste par måneder...

1go.dk, de er til gengæld altid oppe, men der får du kun 2 MB plads, i den gratise version, men det er da nok til en hjemmeside uden download...

Host host, frac.dk er stabile???
Det var dog den værste løgn jeg nogensinde har hørt...de går altid ned...i hvert har de haft ca. 10% "nedetid" de seneste par måneder...

My bad :D

// Kasper

2.)Cliche.dk:
fordele: billig, stabilt, kendt
ulemper: dårlig support
// Kasper

Deres webservere er ganske stabile. Jeg har en enkelt gang oplevet deres mySQL server var nede. Derimod har deres mailserver haft næsten daglig nedetid - Dette er blevet meget meget bedre det sidste stykke tid.
Jeg ringede forleden til deres supportafdeling, og kom igennem med det samme. Blev mødt af en venlig dame der let og hurtigt hjalp mig så de "problemer" jeg havde blev løst.

Konklusion på cliche.dk:
De _har_ været virkeligt elendige, bare se på diverse nyhedsgrupper.
Idag er de tilgengæld ganske fine, og jeg kan derfor godt anbefale dem til mindre websites (Hvilket jo også er deres målgruppe)

Mvh,

Thomas Nielsen

Rettelse til min seneste post:
Glem hvad jeg sagde om stabile webservere. Jeg fandt for et par uger ud af at de (igen igen) havde slettet de subdomænet jeg havde betalt for og fået oprettet. Deres support har på det seneste også været katastrofal, synes jeg.

Mvh,

Thomas Nielsen

t