wap

Tags:    diverse

DAv alle i kloge derude :P

Jeg har lavet et system hvor man kan uploade billeder/spil til sin mobil, og downloade det med sin telefon(via wap). Alt er som det skal være, undtagen at man ik kan hente det, hvad skal jeg gøre så man kan, ens telefon siger et eller andet med at man skal kontakte side indehaveren :S.

Alle i kloge plexzzzzz hjælp

3 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato

Jeg har lavet et system hvor man kan uploade billeder/spil til sin mobil, og downloade det med sin telefon(via wap). Alt er som det skal være, undtagen at man ik kan hente det, hvad skal jeg gøre så man kan, ens telefon siger et eller andet med at man skal kontakte side indehaveren :S.

Præcis fejlmeddelelse tak

Præcis fejlmeddelelse tak

One or more problems ware foundin this document.
It cannot beproperly.
Pleace contact the author for corrections.

Skal der være instaleret noget på serveren ????? for at jeg kan skrive egebo.net/navn.jar(eller hvad det nu heddet) ??? ik noget med at man skal kunne se min side men bare hente noget derfra ;)

Lukket

t