Regedit og HKEY_LOCAL_MACHINE

Tags:    diverse

Hej

Jeg vil tilføje en key til min HKEY_LOCAL_MACHINE i Regedit men den siger at der er en fejl når jeg vil tilføje keyen. Har på fornemmelsen det er fordi den er skrivebeskyttet, for subkeys gør det ikke.

Nogen der ved hvordan jeg fjerner denne beskyttelse?

Mvh
Lasse

-----------------------------------------------
Sex er som Quake, Singleplayer er godt. Men multiplayer er bare bedre.

4 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej

Jeg vil tilføje en key til min HKEY_LOCAL_MACHINE i Regedit men den siger at der er en fejl når jeg vil tilføje keyen. Har på fornemmelsen det er fordi den er skrivebeskyttet, for subkeys gør det ikke.

Nogen der ved hvordan jeg fjerner denne beskyttelse?

Mvh
Lasse

Har du oprettet en "value".. Du skal have noget som du kan smide din key ind i.. ? ..

...............................................................................................
Hvis der bare er den mindste mulighed for at noget går galt, så går det galt..
...............................................................................................

Har du oprettet en "value".. Du skal have noget som du kan smide din key ind i.. ? ..

Hvis der bare er den mindste mulighed for at noget går galt, så går det galt..

Kan sagtens oprette en Value, men det er en key (sub_group) jeg vil lave HVOR jeg kan putte mine values i. Nogen der kan hjælpe mig ?

Hvad er forudsætningerne? er det en .reg fil du kører eller er det programmeringsmæssigt du vil løse det ?

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)

Hvad er forudsætningerne? er det en .reg fil du kører eller er det programmeringsmæssigt du vil løse det ?

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)

Lige meget hvilken, den siger begge steder at den ikke kan oprette den..

REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\\software\\hej]
"hejhejreg"=weeeee

VIRKER, hvorimod :

REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\\hej]
"hejhejreg"=weeeee

Ikke virker. Og spørgsmålet er, er det ikke muligt at oprette en key direkte under HKEY_LOCAL_MACHINE, eller skal jeg ind i en anden key først?`(Samme problem hvis jeg bruger regedit eller tilføjer den via Delphi som jeg vil bruge). :S

Mvh
Lasse

t