Computerspils udviklere.

Tags:    diverse

Hej er der nogen der kender noget til nogle steder på internettet hvor man kan finde andre mennesker der er interesert i at udvikle computerspil ?

8 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej er der nogen der kender noget til nogle steder på internettet hvor man kan finde andre mennesker der er interesert i at udvikle computerspil ?

udvikleren.dk :D

ok... nogle specifikke steder på Udvikleren.dk hvor man skal søge.. eller er det lige her hvor jeg er nu ?

Edit: Er der evt. mulighed for at lave en afdeling af udvikleren.dk der hendvender sig til personer der mangler folk til projekter.. en slags "matchmaker" for udviklere? Og hvem skal man hendvende sig til for at få en sådan afdeling oprettet?

[Redigeret d. 20/02-04 16:00:19 af Tabu]

Jeg er selv ret ny herinde, men i går så jeg at der var en såkaldt gruppe, hvor der vidst var nogen der var gået i gang med at udvikle et spil :D

Men ellers så ved jeg det ikke

Der er mange her paa udvikleren, der interessere sig for computerspil (inkl. mig selv). Der er saakaldte grupper (Du kan lave din egen) som specificere sig for et eller andet hvor andre saa kan blive medlem af. eg er selv med i 5 grupper der alle er omkring 3D eller Computer Spil.

Her linket til at se alle eksisterende grupper her paa udvikleren.

http://www.udvikleren.dk/groups.php

eller kig i venstre menu under Grupper...

Edit: Er der evt. mulighed for at lave en afdeling af udvikleren.dk der hendvender sig til personer der mangler folk til projekter.. en slags "matchmaker" for udviklere? Og hvem skal man hendvende sig til for at få en sådan afdeling oprettet?

'

Ude i venstre side er der en kategori der hedder Jobs, hvor du kan oprette et opslag, tror lidt det er det du er ude efter :S

Jan Larsen
CO-owner http://www.jabo-web.com

Jeg udvikler mods, ville gerne udvikle rigtige spil, er lyd artist, 2d artist , mapper, modeler og skinner...

MSN mig da: julius@epc-info.dk

Ejer en mod til Hl2 atm...

ok... nogle specifikke steder på Udvikleren.dk hvor man skal søge.. eller er det lige her hvor jeg er nu ?

HTTP://www.spiludvikling.dk

Jeg udvikler selv spil! Men det er kun internet spil så jeg laver altså ikke advancerede spil! Der er også en gruppe her: http://www.spil.udvikleren.dk/ jeg håber at du vil tilmelde dig!:D

Hilsen Mathias

t