Shared RAM

Tags:    diverse

Daw....

Jeg er den heldige ejer af en Vega + 755 bærbar pc.
jeg fik af vide (af min pc pusher MM-vision), at der var et 64 mb shared gfx kort i og 512 mb RAM, men når jeg kikker i bios kan jeg kun se at der er 503 mb, så tænkete jeg straks at så fik gfx kortet kun 8 mb, men der var ikke noget sted jeg kunne ændre på det.
Jeg kontaktede min forhandler som henviste mig til notebookservice.dk og de sagde at vega selv styrede hvor meget ram gfx kortet måtte bruge, altså hvis man kørte noget gfx krævenede fik det adgang til flere Mb RAM, men jeg syntes nu ikke det funker, så jeg ville lige høre om det bare var notebookservice.dk der har taget mig ved næsen?

det er røvsygt at jeg ikke kan køre cs i 1024 med over 50-60 fps.(og ja cs er sat rigtigt op)

Håber i kan kommet med et godt svar/kommentar

- SpeC - #SpeC.DK @ Q-NET

Daw....

jeg fik af vide (af min pc pusher MM-vision), at der var et 64 mb shared gfx kort i og 512 mb RAM, men når jeg kikker i bios kan jeg kun se at der er 503 mb, så tænkete jeg straks at så fik gfx kortet kun 8 mb, men der var ikke noget sted jeg kunne ændre på det.
Jeg kontaktede min forhandler som henviste mig til notebookservice.dk og de sagde at vega selv styrede hvor meget ram gfx kortet måtte bruge, altså hvis man kørte noget gfx krævenede fik det adgang til flere Mb RAM, men jeg syntes nu ikke det funker, så jeg ville lige høre om det bare var notebookservice.dk der har taget mig ved næsen?

det er røvsygt at jeg ikke kan køre cs i 1024 med over 50-60 fps.(og ja cs er sat rigtigt op)

jeg ville sige at enten skal du kunne finde noget i BIOSen ellers tror jeg at du skal skælde notebookservice.dk godt og grundigt ud!
--------------------------------------------------
[THIS IS A SIGNATURE VIRUS! PLEASE COPY IT INTO YOUR OWN SIGNATURE(S)]
--------------------------------------------------

Daw....

Ja det ville også være min mening, for hvis du ikke kan køre cs, med 512 mb ram, (og hvad de påstår) 64 mb ram, så er der et eller andet galt....
Men jeg er næsten sikker på at du kan få dine penge tilbage el. lign, for det er udelukkende deres skyld....
Tag en grundig snak med dem, for det er sgu lidt dårligt af dem, undskyld mig....
Håber du får løst problemet....

Mvh.

Christian S.
Two things in Life
Girls
Computer

t