Har du helt opgivet BorlandC ?
Hvis ikke, så kunne du prøve at køre bcc32 uden argumenter, og så lave et cut&paste af den den skriver her.
ja, jeg har givet op... efter at have geninstalleret den og fundet ud af at det ikke ændrede noget...
desuden... er jeg på overvejeren med c++ lige nu læser jeg "c++ grundbogen" og er snart færdig...
men her på det sidste er jeg ved at overveje .net platformen... eftersom at jeg måske skal tænke på hvad der er fremtid i.....
(fordi jeg går i 9 klasse og skal ud i erhverslivet før jeg er færdig med HTX... og 10 klasse.) og jeg har kikket lidt på nogle diskutioner i C#.net folk siger at .net bliver det nye API i longhorn... og eftersom at microsoft bliver ved med at trække longhorn ud (ikke frigive den)... tror jeg at stort set alle vil skifte til longhorn når den kommer........
det eneste jeg ikke forstår er at ligenu kræver .net platformen et runtime... (.net framework) men hvordan kan den ændres i fremtiden (hvordan kan det ændres med longhorn)???
fordi så vidt som jeg har fattet er et program der køre på et runtime et program som... oversættes til binære koden mens det afspilles ..... og hvordan kan man så mene at .net bliver hurtigere i longhorn end win32 API..... (men sådan er det nok bare...)
en anden grund er at de nye computere kører 64 bit og win32 API'et er nok kun 32 bit.... så jeg regner med at skifte til .net før jeg bliver god til c++.... (jeg ved godt at c++ også kan bruges i .net men jeg tror ikke c# ligger langt fra og det er en sprog skrevet til .net)
Mvh. Jop...