Tak for det, men jeg mangler stadig titler på diverse programmer der er beregnet til at lave spil i.
Nu, spørger jeg måske lidt dumt! Men hvorfor er du så interesseret i at bruge et program til at lave spil, i stedet for at gå i dybden og lære teknikken omkring at lave dine egne spil med en kompiler. Hvis det er fordi du ikke har lyst til at gå i krig med matematikken og den hårde algoritme, vil jeg nærmere anbefale at lave mods til kendte spil i stedet! De program baserede Spil jeg har set til dags dato, er ikke værd at beskæftige sig med - efter min mening! Du vil stå med meget frier hænder, hvis du lære det fra bunden. Da du nu allerede er inde i Delphi, vil det være ret oplagt at kigge på enten OpenGL eller DirextX - der er bunker af tutorials og artikler på nettet der behandler disse emner! Men det er selvfølig op til dig selv!
...men jeg har endnu ikke set en shortcut metode til at lave rigtige fede spil endnu!!!! (Det skulle da lige være min egen 3D motor he he he)... nå det var ikke sjovt - kun lidt nørdet!!!
Glædelig jul og Godt nytår