Kan ikke installere styresystem...

Tags:    diverse

<< < 123 > >>
Jeg har endnu et problem... Endelig har jeg fået min puter til at virke... Troede jeg da ihvertfald.. Men hver gang den starter op står der bare "Disk error 1708" og den kommer med to knapper hvor der står "boot" på den ene og "computer setup" på den anden.. Jeg har prøvet at insatallere styresystem og alt muligt og formatteret harddisken et par gange og det går fint indtil man under installationen skal genstarte... For så starter den bare op med de to knapper igen og jeg skal starte forfra med installationen... Jeg har også prøvet at installere med en recovery cd der fulgte med puteren men den går bare i stå når den når til installations skærmen... Håber virkeligt der er nogen der kan hjælpe...
Mvh.
Rune Jensen

30 svar postet i denne tråd vises herunder
6 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
hvad failer så ved installationerne // hvor failer installationerne?

Når det er xp jeg prøver at installere siger den at c,d,e eller hva mit drev nu hedder ikke er en gyldig win xp partion... Jeg ahr prøvet at slette partionerne og lave nogen nye men hjælper ikke... Når det er 98 jeg prøver at installer (det er en recovery version der fulgte med computeren) så kommer den til skærmen hvor der står den vil installere det... Altså jeg kan fint formatere harddisken men ikke andet....
Mvh.
Rune Jensen

Hvilket program bruger du til at oprette partioner med og hvilket til at formatere med?

Har prøvet en del forskellige af begge dele...
Mvh.
Rune Jensen

Har du prøvet at smide en anden hdd i og se om den virker?

Nej.....
Mvh.
Rune Jensen

hehe - så prøv lige det :) - for at se om det er hdden eller dine andre komponenter der failer :s
:)

Har jeg prøvet. Kan ikke tage batteriet ud uden at beskadige bundkortet. Har prøvet at kigge i biosen.
Mvh.
Rune Jensen

Har jeg prøvet. Kan ikke tage batteriet ud uden at beskadige bundkortet. Har prøvet at kigge i biosen.
Mvh.
Rune Jensen

det lyder da underligt du burde altså kunne tage batteriet ud så du kan restarte biosen
tjeck lige http://www.cssoftware.1go.dk
--------------------------------------------------
[THIS IS A SIGNATURE VIRUS! PLEASE COPY IT INTO YOUR OWN SIGNATURE(S)]
--------------------------------------------------

Det kan jeg ikke... Det er sån en gammel skod computer hvor man ikk kan tage batteriet ud...
Mvh.
Rune Jensen

<< < 123 > >>
t