Jeg tror fejlen ligger et sted i denne del:
while ($foo = mysqli_fetch_object($query)) {
echo "<br><br>";
echo "s<a href=\"Admin_hest.php?hid=" . $foo->hid . "\" target=\"_self\" >" . "<B>" . substr($foo->Navn, 0, 200) . "</B> - (" . $foo->Fodt_year . ")" . " (databaseid:" . $foo->hid . ")" . " </a>" . " " . "<a href=\"Admin_hestphoto.php?hid=" . $foo->hid . "\" target=\"_self\" >" . "upload photo" . " </a>" . " <a href=\"Admin_video.php?hid=" . $foo->hid . "\" target=\"_self\" >" . "indsæt video" . " </a>" . "Hits: " . substr($foo->Dhits, 0, 200) . " (" . substr($foo->Vdato, 0, 200) . ")";
}
} else {
echo "Ingen heste var at finde.";
}
}
}
else {
// form
}
?>
Jeg kan få den så langt som at skrive "Search results:" - men så kommer der bare ikke mere....jeg har forsøgt at omskrive koden fra mysql til mysqli - så det er meget muligt at jeg har noget forkert?
Update:
Jeg kan få koden til at virke (ser det ud til) hvis jeg sletter en del af det.
Jeg skal så have puttet det info ind igen.
Fra den gamle kode er det dette her som ikke fungere i den nye:
echo "s<a href=\"Admin_hest.php?hid=" . $foo->hid . "\" target=\"_self\" >" . "<B>" . substr($foo->Navn, 0, 200) . "</B> - (" . $foo->Fodt_year . ")" . " (databaseid:" . $foo->hid . ")" . " </a>" . " " . "<a href=\"Admin_hestphoto.php?hid=" . $foo->hid . "\" target=\"_self\" >" . "upload photo" . " </a>" . " <a href=\"Admin_video.php?hid=" . $foo->hid . "\" target=\"_self\" >" . "indsæt video" . " </a>" . "Hits: " . substr($foo->Dhits, 0, 200) . " (" . substr($foo->Vdato, 0, 200) . ")";
Indlæg senest redigeret d. 01.08.2017 17:10 af Bruger #17644