Hej Rasmus
Det er lidt interessant, at det digitale bureau uden videre anbefaler ppc,seo og facebook. Du kan jo spørge dem om hvorfra de ved at dine kunder befinder sig præcist på facebook og i ppc-segmentet? Det lyder desværre en smule som om man er ude på at sælge annoncer i et fastlagt projekt, hvor de ikke kender dig som kunde.
Hvad med Linkedin?
IMO bør du starte ud med at lave pilot på alle steder, så får du noget data, hvis der slet ikke kommer fra trafik fra ppc, så vil du vide det meget hurtigt.
Så brug et begrænset budget på flere platforme for at komme igang. Så vil du hurtigt finde ud af hvor dine kunde er på nettet.
Husk at dine kunder, når du laver ppc og seo, ikke nødvendigvis kalder tingene det samme som dig. Jeg havde en kunde på et tidspunkt, som ikke havde trafik på sit site, indtil vi fandt ud af, at firmaet kaldte alting for "coaching", men kunderne kaldte det for "foredrag". Så da det blev ændret kom der tryk på.
Indlæg senest redigeret d. 24.05.2017 15:40 af Bruger #21522