Hej Udvikleren
Jeg søger jeres kommentarer til mit arbejde:
Først lige kort. Jeg har webshoppen apuls.dk og arbejder til dagligt med at optimere alt på siden. Den seneste tid har jeg brugt på den grafiske del - samt optimering af kategorisidens dele, sådan ud fra et SEO mæssigt perspektiv.
Jeg har brugt den seneste tid på kategorisiderne, da jeg har en ide om, at de er meget vigtige overfor google.
Jeg vil selv mene at jeg er ved at være i mål, men har det lidt sådan, at jeg tit stirre mig blindt på arbejde jeg har været i gang med længe.
Du kan se et eksempel på en kategoriside her:
https://apuls.dk/traeningsmaskiner/romaskineJeg har lavet det sådan, at siden starter med lidt unik tekst. Det har og en "læs mere" funktion der fører dig ned til den store tekst. Dette er en SEO tanke og jeg er af den overbevisning, at det er den bedste opsætning.
Så har jeg opsat en "mest populære produkter" hvor jeg viser lidt af de maskiner jeg gerne vil vise til folk. Den er jeg meget tilfreds med. Hvad siger I?
Filter opsat til venstre har jeg bøvlet rigtig meget med. Jeg synes det er rigtig svært, at få et filter til at virke perfekt. Jeg føler jeg er ved at være godt i mål, men her vil jeg meget gerne høre jeres mening angående funktionaliteten.
Herfra kører jeg med en gittervisning med 3 produkter i hver række. Jeg har arbejdet lidt frem og tilbage med listevisning og gittervisning, men mener klart gittervisning er bedst. Har derfor også fjernet valget for brugerne. Hvad mener I her?
Afslutningsvis har jeg tilføjet en god lang tekst. Ca 1000 ord. Tænker det er en passende mængde til en kategoriside.
Det var i det store hele de dele jeg har arbejdet med de seneste par måneder og ser meget frem til at få noget ris/ros for arbejdet.
Go dag til alle.