@Erik
Det er godt nok et lidt sent svar, men der findes en masse forskellige muligheder for at se hvordan det ser ud på forskellige telefoner. Den nemme/billige er f.eks. Chrome hvor du via ctrl+shift+i og ctrl+shift+m kan vælge mellem lidt forskellige telefoner.
Hos
https://www.browserstack.com kan du vælge en helt masse andre telefoner og tablets, men det koster også lidt penge.
Men det vil i det mindste gøre det muligt for dig at se om det er noget makværk eller ej.
Jeg bøvlede selv rundt med min hjemmeside. Her hoppede designet rundt når det var via telefon. Jeg lånte en kammerats adgang til browserstack, så kunne det også testes i forskellige browsere og forskellige versioner. Men jeg fandt ud af at det nærmest kun var min tlf. der havde problemet. For dig kan det også være det kun er et fåtal af brugere der har helt smalle telefoner, så er det måske bare at overveje om det ikke er godt nok at størstedelen af brugerne får en god oplevelse, og den sidste % eller 2 får dataen præsenteret lidt mindre lækkert.