Den opgave er konstrueret således at i bliver nød til at tænke over hvilke objecter i har med at gøre, samt hvilke stadier disse objecter kan være i, og hvilke handlinger i kan lave på dem. Jeres objekter bliver herefter til jeres classes (formentlig Room, Player, Item som minimum), deres stadier til fields, og deres handlinger til methods. Giver det mening?Et Room skal have et id, formentlig et navn så i kan udskrive noget fornuftigt, evt. en liste over nuværende Players i rummet (hvis rummet skal holde styr på dette), samt en liste over Items i rummet.En Player skal sikkert have id og navn, et field der indeholder det aktuelle rum, samt en liste over Items han/hun pt. har. Player skal desuden have methods til at skifte rum, lede efter items (iterere over listen af ting i det aktuelle rum), samle et af disse items op, og evt. smide et item i rummet.Items kan formentlig holdes helt basalt, med et id og navn, og evt. en beskrivelse.Hvis i tænker over det som i ovenstående, kan i se at det handler om at modelere jeres problemstilling ud fra de byggeklodser i har. Det er en forholdsvis afgrænset opgave, som er hulens svær at tilgå hvis man er helt ny, men tænker i over de ting jeg har skrevet ovenfor kan i formentlig begynde at se hvordan i kan modelere det.Tips: brug ArrayList til jeres lister, og tag de enkelte delopgaver een af gangen! F.eks., hvis en Player vil gå fra et Room til et andet, skal i formentlig gøre tre ting: fjerne Player fra listen over spillere i det rum han rykker fra, tilføje ham i listen over spillere i det rum han rykker til, samt opdatere hans felt der indeholder nuværende rum.Håber det giver mening, held og lykke med opgaven.