Det gør vi ikke :-)
Vi bruger Google Closure til at compile det med, og så bliver det sværere at læse. Det er ikke derfor, vi compiler, men det er en rar sideeffekt. Compileren laver statiske tjeks, minimerer og fjerner ubrugt kode, og det er de primære årsager til, at vi bruger det.
Vores kritiske spil (dem hos spilnu.dk hvor man kan vinde penge) bliver styret fra serveren, så dem kan man ikke snyde på. Klienten er helt dum og bare et view af serverens model. Det samme med vores multiplayer spil på komogvind.dk, men i vores singleplayer spil på komogvind kan man faktisk snyde, hvis man bruger tiden på at gennemskue sammenhængene og kan finde de rigtige objekter...men vi bruger et par antisnyde teknikker, som gør det temmeligt meget sværere.
Mht. intellectual properties så tror vi, at det er sværere at få noget fornuftigt ud af vores compilede kode, end at skrive det fra bunden. Forskellen på vores frameworks og alle de mange, man kan finde på nettet, er mest at vores er mere skræddersyet til os så man vil ikke få så meget ud af at stjæle det.
Indlæg senest redigeret d. 17.12.2015 11:25 af Bruger #2695