Jeg læser fint dine svar og har bestemt ikke travlt med at underminere dit tilbud. Det er flot.
Det er et spørgsmål om der er hold i det. Jeg læser meget interesseret dine svar og hiver dine fakta frem. Med andre ord, får jeg ikke noget til at lyde vildt. Det er dine fakta forklaret realistisk.
Den research du beder mig om at lave, er den viden jeg forventer at du skal præsentere for mig. Netop fordi du er eksperten.
En forretningspartner skal kunne se en økonomi i dette. Om vi bytter penge for penge eller tid for penge. Det er det samme. Og lige nu er økonomien ikke på plads.
Jeg er interesseret i hvem du er og hvad du har arbejdet med. Så jeg formoder du har kan præsentere noget du har designet. Når nu du er en designer.
Den danske befolkning der er på offentlig forsørgelse har næppe noget med dette at gøre. Men ønsker du disse tal, så er det i følge Danmarks Statistisk lidt over 1 mill i 1. kvartal af 2015. Altså ca. 17% af befolkningen på samlede 6 mill. Så må du selv gange om med gennemsnitslønnen. Til info er kontanthjælp ca 50% af en gennemsnitsløn.
nej det gøre du så ikke...
du har lige Præster at sige det same jeg har Svart på
jeg ved slet ikke vad jeg snart skal sige til dig for det bliver ikke forstået men ok vi prøver en gang til
og jeg må også spør nu er det en Joke ???...
og jeg har forklaret / præsenteret det for dig men det er ind af de ene øje og ud as de andet... der må væger ris i pladen...
og du bliver ved med det regnestykke så lad os rise det op igen ik:
1 jeg give dig et svar på om der er penge is SL med dette notat:
-------------------
( With 900,000 active users a month, who get payouts of $60 million in real-world money every year )
--------------------
2 der fodrejer du så til Dette:
-------------------------
Desuden bør du kigge på dine tal:
$60.000.000 pr. år / 900.000 brugere = $66,67
$66,67 * 7 kr = 466,66 pr. bruger pr. år
----------------------
3 jeg svar dig igen med en udredning på dit urealistiske Regnestykke
---------------------
skat hør nu her 60% til 70% Køber kun Lindons Dolers og Bruger dem på huslige eller ting i SL
= de tjener ikke Ls men bruger dem
= de hæver aldrig Penge
= Veksle dem ikke tilbage til RL Valuta...
så de $60.000.000 USD pr. år skal du ulige fordels mellem de
site 30 40% som er dem der for lit lommepenge og dem som Lever af SL og dem som Live Rigtigt Godt af SL
og det $60.000.000 USD er det som brugen for ud af SL om året ikke vad LL tjener på SL
----------------------
4 Du svar så igen uforstående :
De andre regnestykker er baseret på hvad du fortæller. Hvis du mener det er forkert. Må du jo fremvise andre fakta tal.
Det handler om hvad der skal til for at kunne udbetale en fornuftig løn.
--------------------------
5 jeg Må så endnu engang gentage mig selv og lave en Samling for frame din forståels:
(
skat hør nu her 60% til 70% Køber kun Lindons Dolers og Bruger dem på huslige eller ting i SL = de tjener ikke Ls men bruger dem = de hæver aldrig Penge = Veksle dem ikke tilbage til RL Valuta...
så de $60.000.000 USD pr. år skal du ulige fordels mellem de site 30 40% som er dem der for lit lommepenge og dem som Lever af SL og dem som Live Rigtigt Godt af SL
og det $60.000.000 USD er det som brugen for ud af SL om året ikke vad LL tjener
)
og vis vi nu siger det var den danske befolkning RL du har fådet et Samlet indbyggertal og indkomstbeløb på
Kan du så give mig et Prasit % tal på hvem der Tjener vor meget af
X milinoner Kr ???
og husk du skal så også lige trake alle dem fra der er på Dagpenge / sygepenge / Kontanthjælp Fra ik
Men lad mig så give dig et Eksempel en Kvinde Ved navn Amy Chan Mener jeg hud heder
har et udlejnings Firma is SL = hun Køber og sælger og
udlejer SIM,s og Homsted,s og Parsler
hun har et RL kontor i Sinkebor med RL ansatte + tons af ind World Ansatte
hindes årlige Overskud er 1 million
lol jeg er faktisk en af hindes Ligger i SL
til min main Shop
og økonomien er på plads TAK
------------------
6 og nu bliver du så ved og giver mig det same regnestykke
med Dansker ??? som du lig har modsagt da det var SL ??? :
-----------------
Den danske befolkning der er på offentlig forsørgelse har næppe noget med dette at gøre. Men ønsker du disse tal, så er det i følge Danmarks Statistisk lidt over 1 mill i 1. kvartal af 2015. Altså ca. 17% af befolkningen på samlede 6 mill. Så må du selv gange om med gennemsnitslønnen. Til info er kontanthjælp ca 50% af en gennemsnitsløn.
--------------
her er så mit Nye svar til det eehhhh...
ok så
DET VAR EN "SAMLING"(
60% til 70% Køber kun Lindons Dolers og Bruger dem på huslige eller ting i SL = de tjener ikke Ls men bruger dem = de hæver aldrig Penge = Veksle dem ikke tilbage til RL Valuta...
Samling er Dagpenge / sygepenge / Kontanthjælp som er
dem du skulle trake fra...
= kun dem til bage som Tjener Pengene =
så de $60.000.000 USD pr. år skal du ulige fordels mellem de site 30 40% som er dem der for lit lommepenge og dem som Lever af SL og dem som Live Rigtigt Godt af SL
og det $60.000.000 USD er det som brugen for ud af SL om året ikke vad LL tjener
)
det er så det her du skule kunne give et Svar på ik:
og vis vi nu siger det var den danske befolkning RL du har fådet et Samlet indbyggertal og indkomstbeløb på
Kan du så give mig et Prasit % tal på hvem der Tjener vor meget af
X milinoner Kr ???
og husk du skal så også lige trake alle dem fra der er på Dagpenge / sygepenge / Kontanthjælp Fra ik
og Igen MIN økonomien er på plads TAKog nej du hiver ikke mine Fakta frame, værminder du men at du fodrajer dem og Gentager dig selve... faktisk gider du ikke at se det mentale jeg beder dig om at se for at frame din forståelse...
ja du tillader dig Faktisk at Brokke dig over det ???...
og vad mig angår her jeg ikke noget at skulle ??? som sagt vil jeg meget gerne svare på Mail og mødes Ansigt til Ansigt med folk der randt faktisk har interesse og kommenter med nødig Bidrave som ikke er til for at underminer mit tilbud...
........................................................................
............. Det her er Simpelhed for Meget...
jag er så trat af det, jeg har it 100% seriøst tilbud
udskyd men hvem F gider at side at Spille sin tid og
Svar på alt Det ... vis det ikke var100% seriøst
så gider du godt at stoppe nu tak
Det her er Simpelhed for Meget
M.V.H
LULU
Ps: undlad venligst at fyre fornærmende Kommentar af som at mit Tilbud er Useriøst og så vider, TAK
det er et Tilbud så Tak it or live it
Vis du ikke er interesseret "MOVE ON" tak
Indlæg senest redigeret d. 15.11.2015 20:23 af Bruger #21258