Hej Birgitte,
Først og fremmest tillykke med din webshop - den er rigtig flot! Og allerede mange Facebook følgere - godt gået :-)
Hvis jeg tager SEO-briller på, så synes jeg måske der mangler lidt på din forside i forhold til tekst - Google elsker som bekendt tekst, og en stump på en 150-200 på forsiden med ordet "badeværrelsestilbehør" flettet ind noget gang (ser ud til at være et vigtigt søgeord for dig), ville helt sikkert kunne forbedre dine rankings :-)
Det ser ud til at du allerede gør det på dine kategorisider, så det er super, men gerne mere! ;-)
Jeg kan se at siden er lavet med WordPress og WooCommerce. Uden at vide hvor hård du er til wordpress, så forestiller jeg mig at disse gratis videoer vil kunne hjælpe dig med at udvikle og forbedre din shop endenu mere:
WordPressOg så en sidste ting - din signatur her på udvikleren - lad være med at have din email og tlf i. Der er så mange bots der ude der render rundt og opsnapper emails, så med den vist her på forum risikere du pludselig at få en masse spam - så skynd dig at fjern den fra din sigantur!
Mvh.
Momentet :-)