Vil lige se om jeg har forstået det her rigtigt.
Det er dig der er invenstoren. Så hvis en person valgte at blive din programmør, vil du kunne betale ham/hende med det samme, eller skal man vente til spillet er færdigt?
For jeg tænker, at hvis du er investoren har du vel 1 million kr til udvikling? Eller mere måske?
Eller betaler du med 50% af noget du forventer skal blive en million forretning?
Der skulle jo gerne komme vand og brød på bordet mindst en gang om dagen..
får det første er der ikke Bug for den slacks Penge lol
ok ja en parter vil konstant få 50% af alle Køb og bruning der forgår
vis man kan sige det på den mode
og nej jeg forventer stavværket ikke at blive Millionær af det "men Ja" du vil inde for 1 år max 2 kunne leve af det
det kommer and på vor hurtigt du er til at kode
vor lang tid der går
med det første Basis Produkt i Spilet, Det burde ikke tage mere en 2 måneder at lave = derefter vel du alerade begynde at får de 50% af alt
det er også noget du kan bruge din Fritid på
1 eller 2 time om dagen eller en weekend
ja vis du ingen Kenskab har til "LSL" Kodning og SL skal du nok buge mere tid i begyndelsen
og ja jeg er den med udgifterne ikke dig
jeg kan godt forstå du er forvirret med alt de Ævel der har vægret
håber du sender mig en Mail
Ps rat med en ordentlig kommentar ;D tak...
--------------------------------------------------------------------
Fra Robert Larsen
LULU, der er vist noget, du har misforstået.
Det er DIG, der beder om hjælp til et projekt, så det er DIG, der skal gøre OS interesserede. Du siger, at du betaler alle udgifter, og at det derfor er gratis for os. Vores tid er ikke værdiløs, så det bliver under ingen omstændigheder gratis for os at hjælpe dig.
Min tid er værdifuld, så hvis jeg skal springe med på dit projekt, så skal mindst én af tre incitamenter være tilstede. Enten skal projektet være så interessant og lærerigt, at jeg kan få noget ud af det ad den vej, eller også skal det have så stort potentiale for indtjening, at jeg er villig til at risikere at spilde min tid, for til gengæld at have en reel mulighed for senere indtjening, eller også skal der være løn fra dag ét. Du leverer ikke mulighed for nogen af delene.
Du leverer ikke informationer om, hvad projektet går ud på. Ikke nok til at skabe interesse. Du har ikke engang leveret nok information til, at jeg vil tage til Aarhus for at høre nærmere.
Du mener, at du har svaret på vores spørgsmål, men når vi så stiller dem igen, så er det altså fordi, du ikke har svaret fyldestgørende. "Jeg betaler udgifter, brugerne betaler for produktet og vi deler 50/50" er IKKE en forretningsplan, så prøv igen. Helt præcis hvordan har du tænkt dig at håndtere markedsføring, hvilken type selskab, hvilke distributionskanaler, osv. Hvis du mener, at du har svaret på et spørgsmål, som så dukker op igen, så spørg hellere om at få spørgsmålet omformuleret eller konkretiseret.
Du kan sagtens frabede dig kommentarer og diskutioner, men det her er et forum, så det får du ikke held med.
Og så er der din atitude. Som sagt er dit mål at sabe interesse for dit projekt, men det gør du ikke ved at tale ned til os. Prøv at læse tråden igennem. Ville du have lyst til at arbejde sammen med LULU?
Her er et par gratis tips:
* Tal ordentligt til folk
* Lad være med at skrive med fed skrift bortset fra når noget skal markeres
* Læg 'omg' på hylden, det er ikke et udtryk, som hører til i en samtale mellem voksne mennesker
vis du ikke Er interesseret i at arbejde på et Projekt du kan Leve af framover ? vad er det så du Vil ???
og vis din tid er ååå så Kostbar/værdifuld hvorfor Burger du den så På at Spile min tid ???...
og jeg har aldeles ikke sagt at flokkes tid er Værdiløst ? ( vad er det da for noget at sige ??? ) og 50% af alt indkomst er dag heller ikke Gratis ???...
og jeg er da på ingen måder interesseret i at have en som dig som en Partner med den måde du føre dig frame på...
og jeg er her ikke for at få hjælp ? men for at finde en
Partner.
tage til Århus ? ( Du skal helst væger fra Århus området )
lol du kunne jo også have sent mig en Mail som jeg Beder dem om der er interesseret at gøre lol meeeen nej i stedet for skal jeg hør på vor fornemmet du er ??? hel ærligt...
+ du springer ind et sted vor du tager alt ude af kontekst...
tag FX ( Guides ) Der lige ar spurt mig på en ordentlig måde, i sin Kommentar , for at forstå det rode der er opstået i mit Partner tilbud tråde her, Det er sådan Man Skrive en Kommentar med mening
Tak Guides i min kommentar til Guides kan du få lit mere info...
og ja jeg svarer da Gerne på flere spørgsmål på Mail
+ du viser tydelit du ingen Kendskab har til LSL eller SL,
så jeg her ikke tid til at lave en 10 siders rapport/Manual til dig skat...
men ja alt vad der heder indtægt og ADDs og så vider har jeg 100% styre på
og ja kommentarer er find når de er sådan som FX ( Guides )
og nej det er diskussion ikke når det er et Tilbud
og da slet ikke når den er til for at underminer it Seriøst Tilbud
nej det er ikke ok at Spile Folkes tid...
og igen du skal da nødigt tale om min attitude
med din frame førelse takok og Her er så et par gratis tips til dig:* Lade være med at opfør dig som en bedreviden gud
* Lade Være Med at lige or i flokkes mund de ikke har Sagt...
* Lade Væger med at spile Flokkes tid når din er sååå Kostbar...
* nå der står Skrive en Mail vis du er interesseret, så Skrive en Mail vis du er, vis ikke "MOVE ON"...
* og får gus skyl lad være med at håne folk når du er en gud det er ikke færre overfor os Dødelig... vi er jo alle Børn i dine øjne ik...
* og igen det er sååå nemt at spille klog på nettede og lade sin dårlig dag gå ud over andre ik...
så lad nu væger ik, vis den har vikkelig var interesseret kunne du jo have sent mig en Mail ik, men nej...
sååå behøves jeg vikkelig at sige mere ???...
nååå ja OMG...
Indlæg senest redigeret d. 12.11.2015 05:05 af Bruger #21258