Hej Steen.
Unoeuro har mail server og mulighed for hjemmeside med PHP og SQL + FTP adgang.
Jeg har brugt unoeuro som webhotel i lidt over tre år, og jeg kan varmt anbefale deres produkter og service. Jeg startede ud med et bronze webhotel og domænet
haandboldnationen.dk i sin tid. Den dag i dag har jeg både et ASP og et PHP webhotel hos dem, og det spiller bare. Det er meget sjældent at deres servere er nede.
Kundeservicen hos unoeuro er rigtig god, og de sidder også klar på tasterne i weekenden, hvis du har problemer. De har også en stor vidensdatabase, hvor du kan finde svar på rigtig meget. Der er mange gode artikler om opsætning af mail, MySQL, PHP og FTP. Jeg var fx ved at opsætte noget udadgående mail til
hforum.dk her i dag, og det fik jeg hurtigt løst, fordi unoeuro havde nogle gode artikler, som kunne hjælpe mig.
Unoeuro har 1-Click installation på deres PHP webhotel, hvor du nemt kan installere følgende systemer med et klik. concrete5, Drupal, gallery, joomla, magento, OpenCart, phpBB, Prestashop, typo3 og Wordpress.
En anden god ting ved unoeuro er at du kan have flere domæner på dit webhotel på en gang, så du nemt kan holde styr på det hele.
Håber du kan bruge det.
Mvh Thomas Bonderup -
TBCoding.dk