Hej
En masse gode råd her, jeg vil bare supplere med at C# er et udemarkede sted at starte, det vigtigeste er at du finder et sprog og et miljø hvor du brander for det.
Derefter skal du bare blive rigtig godt til det ene sprog og så kan du faktisk lære de andre sprog bagefter.
Er selv startede med C#, jeg blev personlig træt af alle de nye frameworks man skulle sætte sig ind i hele tiden, så jeg ende med helt at opgive udvikler jobbet, simpelthen fordi jeg ikke brandte nok for det. Så det er vigtig element.
Lige med hensyn til Konsulent dele, så er det vær at overveje om du vil går den tunge konsulent vej, eller du bygge dit eget firma. Jeg har en del års erfaring fra det tunge it konsulent markede og der har jeg kun 3 anbefaling til dig, certifikater cerfigikater certifiakter og det er der god mulighed for med C#
Men man kan også starte med at bygge sin egen forretning op, der starter man bare med at lave hjemmeside for alle mulig, en fordel kan måske være at finde en designer du kan arbejde godt sammen med, hvis altså design ikke er din stærke side.
Held og lykke der er mangle på C# udvikler, så du kommer bare i gang
Tim Pedersen
https://kalto.dk