Tak for jeres svar. Først og fremmest tænker jeg ikke på de 1000 kroner for en løn. Jeg kan få det lavet komplet for 6000 kroner hvis det er det som jeg ønsker i de Asiatiske lande. Nu tænker jeg mere på at finde en som måske ved mere end jeg selv omkring programmering så vil ville kunne arbejde sammen omkring et lærerigt projekt som du selv skriver Olsen skal der RIGTIGT meget til at man kan programmere sådan et site selv.
Måske jeg skal uddybe mit spørgsmål lidt så i bedre kan hjælpe mig.
Jeg vil lave en side hvor der feks. er en 1 ting når man trykker på den ting så kan man trykke igen indtil men har fået detaljeret sin ting så applikation ved hvad du har også skal den så give dig den information som du tilbyder feks.
Iphone > hvilken iphone ? Iphone 4 Iphone 5 osv osv. Næste > hvor mange GB >?? 16 62 osv osv > næste hvordan stand mæssigt >> defekt >lidt slidt > som ny osv >.(Den skal så trække de informationer med og huske dem hvordan gør jeg her?) Man bekræfter, og man vil havde nogen forskellige muligheder for at hvordan man gerne vil havde sine penge udbetalt eller afhentet sin enhed ..
Indlæg senest redigeret d. 21.08.2015 13:33 af Bruger #21230