Hey folkens...
Jeg må da vist hellere lige smide en kommentar, inden det ender med at gode intentioner (fra begge sider) bliver til et større skænderi
For det første: Tak for de pæne ord, Kenneth. Det er _altid_ rart at høre fra folk der synes om det arbejde jeg laver. Uden folk som dig, der engang imellem lige stoppede op og gjorde opmærksom på den slags, var jeg muligvis aldrig gået så langt med Udvikleren.dk, eller nogen af mine andre projekter, som jeg er.
For det andet, så skal jeg dog skynde mig at sige, at folk bør købe en Udvikleren.dk t-shirt (hvis altså projektet nogensinde bliver til noget), hvis det synes at det kunne være en sjov ting at have. Der er på ingen måde nogen tvang, og man bør bestemt heller ikke på nogen måde føle sig presset til at købe en.
Laver vi på et tidspunkt en t-shirt, eller noget andet sjovt med Udvikleren.dk logo/grafik, så bliver det i første omgang i hvert fald tæt på non-profit. Som Brian også siger, så er der en vis reklameværdi i det, men for mig er det nok ideen om at folk rent faktisk synes så godt om noget jeg har lavet, at de vælger at gå rundt og reklamere for det ved fx at bære en t-shirt med udv.dk logo, der tænder mig mest
. Skulle det rent faktisk gå hen og blive populært, så kunne det da være morsomt at se om det var noget der, rent økonomisk, kunne erstatte bannerreklamer eller andre irriterende ting, men det er bestemt ikke noget jeg ser som meget andet end en sjov ide eller drøm om man vil - ikke lige nu i hvert fald
Egentlig rammer Brian på mange punkter årsagerne til at jeg har lavet denne side. Den har nu kørt 3 år, og jeg har først set (mindre) økonomiske muligheder i den det sidste halve år, så jeg mener bestemt at det fremgår klart at jeg har lavet sitet af ret mange andre årsager end lige de økonomiske
.
Alle der besøger Udvikleren.dk støtter jo sitet. Dem der skriver artikler, hjælper andre med deres spørgsmål osv. støtter sitet endnu mere. Så længe der er personer som Brian (og en masse andre dygtige udviklere her på sitet), der gør netop disse ting, jamen så kører siden videre i bedste velgående og så er jeg godt tilfreds
. Det betyder dog ikke at der ikke er plads til at vise sin støtte på andre måder, som fx Kenneth foreslår det. Jeg synes at det er synd at kategorisere den slags som "brun-næse"-agtigt, da jeg bestemt ikke tror at det var Kenneths intention (jeg kan heller ikke rigtigt se hvad hans motiv for det skulle være, sååå).
Så kender i i hvert fald min holdning til emnet
--
Mvh.
Kasper (TSW)
Webmaster