Åben link når den åbnes

Tags:    visual-basic

HEj jeg vil gerne gøre så når jeg "run" programmet altså åbner det så åbner et link sig automatisk i det da jeg skal sku sætte en auto click et sted i det vindue

"Jeg vil gøre når jeg "run" det så er vinduet der automatisk
så skal jeg gøre så når jeg trykker start skal den klikke et vist sted med X antal sek imellen hvorn gør jeg det

1 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
HEj jeg vil gerne gøre så når jeg "run" programmet altså åbner det så åbner et link sig automatisk i det da jeg skal sku sætte en auto click et sted i det vindue

"Jeg vil gøre når jeg "run" det så er vinduet der automatisk
så skal jeg gøre så når jeg trykker start skal den klikke et vist sted med X antal sek imellen hvorn gør jeg det

Prøv lige at glemme at du selv ved hvad det er du vil, og læs din forklaring igennem.
Kan du se problemet?
Man kan ikke fatte andet end at det er noget med at der skal klikkes et sted på et link i et program, og så en masse vrøvl om at du klikker "run" og start og bla bla bla bla.

Prøv lige at være lidt mere kritisk, og skriv det så det er til at forstå for de 6 milliarder andre som ikke allerede ved hvad der forgår inde i dit hoved.

Hvis det er fordi du ikke gidder bruge tid på at beskrive tingene ordentligt, hvad får dig så til at tro at nogen vil bruge tid på at hjælpe dig med dit problem?
Det er ikke fordi de kan leve af det, vel?

t