Lave cheats med VB

Tags:    visual-basic

Hej jeg har se nogle lave cheats med VB fx. autobattler til Battleon.com
eller autotalker til runescape alt sårn noget og det vil jeg jo gerne lære så hvis nogle kunne lære mig det med lidt toturials eller lign. vil jeg være glad

det med point jeg er ny her inde så ved ik lige hva det er skrev bare 1 hehe

4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Kort og godt handler det jo bare om at opsnappe de pakker som programmet sender over internetforbindelsen. Når du har gjort det, skal du bare lave et program der med winsock sender ensligende pakker afsted. Nogle gange er pakkerne krypteret, hvilket gør det sværre at finde ud af hvilken pakke der sørger for hvad.

Her har du et link til en packet sniffer, der kan være sjov at lege med:
http://www.analogx.com/contents/download/network/pmon.htm

// Lærenem er ham, der kan stille de rigtige spørgsmål til den rigtige person...

Hej jeg har se nogle lave cheats med VB fx. autobattler til Battleon.com
eller autotalker til runescape alt sårn noget og det vil jeg jo gerne lære så hvis nogle kunne lære mig det med lidt toturials eller lign. vil jeg være glad

det med point jeg er ny her inde så ved ik lige hva det er skrev bare 1 hehe

tjah, jeg ved ikke hvor mange der er interreserede i at hjælpe dig med at snyde. Og 1 up er ufatteligt lidt, btw. ;)

HAP, Vil du så ikke være sød, at lære mig hvordan man laver et program der med winsock sender ensligende pakker afsted.?

Jeg vil da med glæde gi' en masse point for det..

dem der vil give mig en hjemme side om battleon hvor den spiller auto matisk det hedder aq auto battler dem der vil give mig det snyd så send en besked til mig til farooqazam2007@hotmail.com så vil jeg give jer alt det i vil have

t