Hej med Jer,
Det er fint nok at diskutere en sag, men når modparten linker til vores site og kommer med beskyldninger så skal man altid huske der er 2 sider af en sag.
Lad mig starte i 2010 hvor Internetjek.dk ikke fandtes.
Her har Simon oprettet en nøjagtig kopi i 2011 af Internetpriser.dk, som vi så pænt beder ham om at fjerne... vi kan starte med hans første indrømmelse:
Simon Juhl <mail@pricebook.dk>
01/10/11
til mig
Hej
Kan godt se at det gik lige hurtigt nok med at få den side stykket sammen. Jeg har fjernet det der var unik tekst for din side og der skulle nu ikke være mere at komme efter
God weekend
Mvh.
Simon Juhl
Dernæst har Casper Schneidereit med sit gamle tv-pakker.dk haft samme problem:
24/02/12
Vi skal i samme ombæring iøvrigt gøre dig opmærksom på, at du også har samme problem ifht. tv-pakker.dk, hvor Casper så sent som i septembers bad dig fjerne lighederne, hvilket du efterkom, dog er du gået igang påny med pricebook.dk.
Her har vi haft en dialog kørende med Casper, omkring Simons mange plagiater, hvor det er kode, tekster, ikoner osv. der bliver snuppet.
Siden da er der løbet meget vand under broen, og det er blevet til gentagne mails hvor vi beder ham fjerne vores tekst, funktioner, egne designs og knapper. så sent som i går har jeg sendt ham en liste over funktioner han har kopieret for nyligt:
Vores "Bestil Her" knap har vi haft siden 2010.
Vores "Udvid Funktion" har vi i mailen af 24/2-2012 påpeget var vores ide.
Vores "Trustpilot API integration" har vi haft siden 2012.
Vores "Postnummer søg" har vi haft siden 2010.
Vores "Teknologi opdeling" har vi haft siden 2010.
Vores "Søg uden binding" har vi haft siden 2010.
Vores "Tabelopsætning" rækkefølge (Download/Upload/Oprettelse/Pris md./Pris 6 mdr) har vi haft siden 2010.
Vores betegnelser "Mulighed for TV, Fastnet" har vi haft siden 2011.
Vores "Tilbehørs søg" har vi haft siden 2012.
Vores "Check-out" besked har vi haft siden 2011.
Trist men sandt.
[REDIGERET SÅ DER IKKE ER WOT]
Vi koder selv alt fra bunden, her har vi et hold på 5 programmøre der næsten hele tiden udvikler nye ting.
Derudover kan det tilføjes at vi har en crawler der selv opdaterer priserne hver 3. time på alle forbindelser. Den er lavet lidt som en editor i samme layout som vores site, hvor man blot klikker på de tal/tekst ud fra hvilket felt i forbindelsen der skal holdes øje med samt en API aflæsning hos udbyderne... meget brugervenligt.
Vi har i hvert fald vores på det tørre.
p.s. Jeg skriver Simon fordi det er Simon der står bag.
Mvh
Internetpriser.dk
Indlæg senest redigeret d. 14.01.2015 08:41 af Bruger #21080