De henter ikke prisdata fra mig, men har i stedet kopieret den måde hvorpå vi præsentere internetabonnementer i vores prissammenligning.
Jeg kan ikke forestille mig hvorfor du syntes det er det værd at beskytte "din" grafiske opsætning. Jeg forstår godt at du har lavet en hjemmeside, udtænkt et design og eksekveret det. Hvis andre så aber efter er det selvfølgelig træls, men så igen......
Jeg kan ikke se hvordan man som hjemmeside ejer kan kalde noget SIT design. Ja man kan have en unik kombination af farve og stil, med et logo som så er DIT. Men en hjemmeside er præfabrikeret elementer som du sætter sammen, inden for en vis albue rum sat af industrien.
Så ser jeg det er fordi at du skal indsætte en masse grafiske elementer i din side som du HAR copyright på. Men dette ser jeg ikke på din side, og hvis jeg så fjerner de grafiske elementer er HTML strukturen så stadig din?
Det kan godt være man syntes jeg er en røv for at sige det, men hvis de nu (for diskussionens skyld) havde vist kattefoder. Havde du så også reageret? Eller reagere du kun fordi de viser det samme indhold som dig?
I stedet for at bruge penge på en advokat, hvorfor satser du så ikke på et produkt med bedre indhold. Og hvis de så går efter indholdet så har du noget med guf på. Lidt ligesom det man kunne læse på version2 på et tidspunkt med et firma det fik taget data fra google maps eller noget i den stil.
De tegnede til sidst deres firma navn i havet med kort koordinater som konkurrenten selvfølgelig tog og viste på deres egen side, "Ja det ved vi ikke hvordan endte der?!?".
Vh
Indlæg senest redigeret d. 12.01.2015 19:04 af Bruger #17719