Indtil videre bliver projektet kaldt "Easy-Ticket" og formålet med denne app er, at give vores kunder en bedre, lettere og mere moderne oplevelse af at bestille billetter til diverse underholdningsattraktioner, og begivenheder. EasyTicket fungerer pa° den ma°de, at man henter app’en ned pa° sin telefon (iOS samt android-enheder) og derfra kan ga° ind og vælge kategori (f.eks. Biograf, Koncert, Sport m.fl.). Herefter kan man bestille billetten, betale med kreditkort og fa° billetten direkte pa° sin telefon (smartphone) i form af en QR-kode
(En ”moderne” stregkode).
I Easyticket app’en samler vi desuden billetter fra mange forskellige begivenheder og
attraktioner i e´n app, for pa° den ma°de at gøre det lettere for vores kunder at bestille og modtage billetter fra deres yndlingsattraktioner og begivenheder.
EasyTicket er et helt nyt koncept, som allerede har fa°et en god modtagelse fra potentielle kunder samt vore samarbejdspartnere. Virksomheden har samtidig stort potentiale for geografisk ekspansion ba°de indenfor Danmarks grænser, men samtidig ogsa° globalt. Vi har ogsa° store mulighed for at inkludere flere begivenheder og attraktioner i vores app. Fx museer, festivaler, forlystelsesparker m.fl.
Ideen kommer af at jeg er studerende på handelsskolen i Viborg, hvor jeg med følgende projekt har vundet en titel i herning, med en 1. plads og en stor 4. plads i Odensen. Jeg har ligeledes lavet en forretningmodel som, min/mine kommende partner må læse.
Håber i kan hjælpe og nogle er friske på at tage kampen op.
MVH Martin Sarvio Kristensen.
Indlæg senest redigeret d. 25.12.2014 21:02 af Bruger #21064