døder min session uden vejs?

Tags:    php

Hej Udvikleren,

de sidst par dage at jeg fået henviser fra mine besøgene omkring at f.eks når de log ind på siden og klikker hen på f.eks "ret profil" så ligesom at session døder under vejs, hvilke betyder at man bliver kastet af siden og skal derfor log ind igen,

Jeg for ingen fejl i error_log, (Jeg har meebox)

Når jeg skriver var_dump($_session);

så kommer det her;

array(3) { ["login"]=> bool(true) ["id"]=> int(1) ["rank"]=> int(3) }

Hvad kan der være galt her?, for i tiden har der intet problem være ved det på nogle måde,

3 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det oplever jeg også med Meebox, det er vildt træls.

Jeg har skrevet til support, men umiddelbart er det min koder der er fejlen. Nogen gange kan session godt smide en af, hvis man har for mange request igang, det har jeg i hvert fald oplevet.

Følger lige med her :-)

Har du testet om der er et problem, er lidt svært at vurdere om det bare er en enkelt bruger med problemer eller noget der helt sikkert er galt ud fra, fra hvad du skriver..

Forslag:
1) session.save_path er denne sat og eksisterer den ? Hvis det der mee er noget hosting, kan det være fejlen her hos dem, at de har ikke har sat i ini fil eller drevet er fyldt osv.
2) Check din session timeout.
3) Check at du ikke er kommet til at overskrive/nedlægge session i noget kode du fornylig har ændret i.

Indlæg senest redigeret d. 17.11.2014 21:23 af Bruger #10576
Benni,

punkt 1), hvad skal jeg skrive ind i php.ini?, jeg har kigget lidt her; http://php.net/manual/en/function.session-save-path.php men synes ikke rigtigt at det giver mening på nogle måde,

Skal jeg bare skrive sådan her;

Fold kodeboks ind/udPHP kode 

jeg har skrevet med Meebox og de siger at de skal lave ind i /etc/ og OBS der er ingen derind,

2) Når du taler omkring session timeout, så tænker du vel på det her: http://stackoverflow.com/questions/520237/how-do-i-expire-a-php-session-after-30-minutes

3), hvad kunne det være?

Når jeg udskriver session, så siger den;
Fold kodeboks ind/udPHP kode 

Indlæg senest redigeret d. 17.11.2014 22:07 af Bruger #17136
t