Hej igen =)
Med udgangspunkt i det jeg skrev sidst (nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor meget du har rettet det til siden da), så skulle det være ganske simpelt:
Fra din "expand" animation fjerner du simpelthen dit slutpunkt, altså "100% { width: 400px; }", og så sætter du bredden i procent som en style attribut på selve elementet (i dette tilfælde .Kompetence-line elementet). Sæt evt. en bredde på .container for at holde det hele lidt mindre.
Grunden til at jeg sætter bredden som en style attribut (hvilket man ellers bør holde sig fra generelt), er blot fordi man ikke nødvendigvis ved hvad procentdelen vil være. Men jeg tvivler også på at du har et instrument der kan måle din kompetence inden for et eller andet felt, til f.eks. 95.625% (det ville være tåbeligt at hardcode bredder i procent fra 0 til 100 med den præcision i din CSS, men det er også et usandsynligt tal at bruge), så du vil med fordel kunne tilføje en CSS class for hver 10. procentdel, eller for 25%, 50% og 75%. Det kan du så smide i class attributten sammen med Kompetence-line.
Det med at fjerne slutpunktet virker selvfølgelig kun fordi du har et startpunkt (startbredde) defineret i din animation. Havde du ikke det, ville animationen ikke vide hvor den skulle starte, og så ville der slet ikke være nogen animation.
Indlæg senest redigeret d. 10.11.2014 14:28 af Bruger #17213