Hej igen, mange tak for jeres feedback.
Michael Larsen:Ja, det er nok spørgsmål vi kommer til at stille os selv hele livet uanset hvad vi arbejder med. Forhåbentligt vil et nyt design gøre det mere klart for kunden, hvorfor de burde vælge os.
Michael Boye Olsen:Der er lidt mystisk, men vi kigger på det. Med hensyn til sommerfuglen kan jeg godt se hvad du mener - vi er trods alt ikke de bedste fotografer. Det er nok en af de ting vi vil forsøge at rette op på, når vi skal lave vores redesign af siden.
Csharper:Meget dybdegående kritik - mange tak for det!
Logo:Vores målgruppe ville nok ikke selv kunne have lavet det, men jer ser hvad du mener. Dog vil jeg mene, at det er forholdsvist normalt at have et logo bestående af tekst. Det bliver nok ikke vores højeste prioritet, men når lejligheden viser sig, skal vi nok få kigget på det.
Menu:Jeg følger dig angående designforvirringen på menuen. Hvis vi finder en anden skrifttype til menuen, tror jeg at det vil skabe et bedre helhedsbillede.
Men hensyn til at man ikke kan vælge menupunkterne, er jeg ikke sikker på, at jeg forstår hvad du mener. Vi kan lave en lettere rød streg under det valgte menufelt, hvis det er det du mener.
Banner:Der har du helt ret. Vores dias burde slide selv - det skal ordnes.
Vores eneste projekt med responsivt design er vores egen side (noget som der selvfølgelig arbejdes på). Desuden mangler startsiden stadig en smule fine-tuning hvad angår mindre størrelser - det er igen noget vi arbejder på.
Enestående priser:Det vi linker til kan tilgås via siden muligheder. Vi vil overveje hvordan vi kan gøre det mere tydeligt.
Unik hjemmeside:Professionelle sider lavet i Wordpress og lign. er jo stort set også opbygget fra bunden hvad angår design. Vi hentyder mest til webdesignere som bruger webværktøjer som det fra One.com, eller som simpelthen bare udfylder templates.
Innovativt webdesign:Du har ret. Vi kigger på det.
Responsivt design:Vi arbejder på det.
Forløbet fra start til slut:Sådan som det er formuleret hentyder indhold her mest til tekst og evt. billeder (her kender vi en fotograf som kan hjælpe lidt). Det er selvfølgelig fair hvis du ikke synes vores tekster fremstår professionelle, men vi synes personligt at de er ret solide. Flere har nu nævnt grammatiske fejl, men vi kan altså ikke finde dem; vi ville derfor sætte stor pris på det hvis i kunne udpege nogle.
Gode råd:Her har vi nok haft en lidt anden opfattelse end dig, da du stod i vores situation. Vi mener at man bør besejre nogle drager her i livet, og at dette kun kan gøres ved at overskride sine egne forestillinger og grænser.
Mht. referenceopbygning så er vi i fuld gang. Her er noget af det vi arbejder på. Vær dog opmærksom på at det langt fra er færdigt, og at det derfor er spækket med fejl. Det burde dog give en generel ide om hvad vi egentligt foretager os.
http://ug-design.dk/dragelogen_test/http://gustavidunsloth.dk/gustavidunsloth_test/Som jeg nævnte tidligere har vi besluttet at redesigne siden, så den får et mere tidssvarende look. Vi er store fans af en designfilosofi kaldet flat-design, som er meget moderne for tiden - her har vi researchet en del og kigget på en masse eksempler så vores fremtidige design kan blive så fedt som muligt.
Det endte med at blive en længere mur af tekst. I skal igen have tonsvis af tak for jeres hjælpsomhed.