Men god fornøjelse med siden - kritik kan du tydeligvis ikke klare ;-)
Jeg tager såmænd fint imod din kritik, men jeg er ikke enig med dig.
Måske er problemet snarere at du ikke kan kapere min manglende villighed til at efterleve din kritik..?
ps! jeg er back-end udvikler til web og har været udvikler i 20+ år. Så jeg er ikke front-end ekspert, men jeg ved når noget ser åndsvagt ud...
Det var sådan set ikke ment som en fornærmelse.
Jeg undrede mig rent faktisk over det du skrev, da du tilsyneladende troede det var en fejl i min kode.
Der er en mening med at den "intelligente" javascript-validering går ind og tjekker sproget i din browser, da det generelt er en fordel at validerings-advarsler annonceres i brugerens foretrukne sprog, således at budskabet med større sikkerhed bliver bragt til forståelse.
Jeg kunne godt scripte mig til at tvinge disse js advarsler på engelsk, men faktisk er det normalt at ellers engelsksprogede sider viser input advarsler lokaliseret til den enkelte brugers browser-indstillede sprog, i hvert fald hvis der bruges standard HTML5 "required" attribut i input-feltet, og derfor tror jeg det er normalt for flere og flere brugere på nettet at det er sådan det er, og jeg tror generelt ikke det er noget folk synes ser åndssvagt ud, men jeg kan selvfølgelig tage fejl.
Under alle omstændigheder vil jeg lade det ligge indtil videre.. Også selvom der kan være enkelte individer der lader sig irritere over den sprogmæssige forskel mellem advarslen og resten af sidens tekst.
Igen, hvis jeg oplever at dette er en generel trend, at det ødelægger brugeroplevelsen, jamen så skal der selvfølgelig gøres noget ved det.
Indlæg senest redigeret d. 12.08.2014 16:13 af Bruger #20968