Hej
Det er sådan at jeg har bygget og lege lidt med in_array og det er sådan at jeg er kommet ind i problemer som gøre den komme frem med fejl hele tiden. hmm
Warning: in_array() [function.in-array]: Wrong datatype for second argument in /home/www/blabla.dk/blabla.php on line 183
Warning: in_array() [function.in-array]: Wrong datatype for second argument in /home/www/blabla.dk/blabla.php on line 192
linje 183 er her:
- ) , $_POST['ofteA']))
linje 192 er her:
- ) , $_POST['ofA']))
Det er sådan at jeg var ind og læse omkring in_array og fik de andre til at virker. men de her to virker på ingen måde.
Der er fejl ved det her:
PHP KODE
- if(!in_array(array
- (
- 'Én gang',
- 'Ugentligt',
- 'Hver 14. dag',
- 'Hver måned',
- 'Hvert kvartal',
- 'Hvert halvår',
- 'Flytterengøring',
- 'Hovedrengøring'
- ) , $_POST['ofteA']))
- {
- $error = 3;
- }
-
- //Hvad ønsker du?
- if(!in_array(array(
- 'Ønsker reelt tilbud med henblik på udførelse',
- 'Nysgerrig - ønsker kun ca. pris'
- ) , $_POST['ofA']))
- {
- $error = 3;
- }
HTML KODE
- <div class="boxlille">
- <b>Hvor ofte ønsker du, at der skal gøres rent?</b>
- <p><input type="radio" name="ofteA" value="Én gang" class="boxinput"> Én gang</p>
- <p><input type="radio" name="ofteA" value="Ugentligt" class="boxinput"> Ugentligt</p>
- <p><input type="radio" name="ofteA" value="Hver 14. dag" class="boxinput"> Hver 14. dag</p>
- <p><input type="radio" name="ofteA" value="Hver måned" class="boxinput"> Hver måned</p>
- <p><input type="radio" name="ofteA" value="Hvert kvartal" class="boxinput"> Hvert kvartal</p>
- <p><input type="radio" name="ofteA" value="Hvert halvår" class="boxinput"> Hvert halvår</p>
- <p><input type="radio" name="ofteA" value="Flytterengøring" class="boxinput"> Flytterengøring</p>
- <p><input type="radio" name="ofteA" value="Hovedrengøring" class="boxinput"> Hovedrengøring</p>
- </div>
- <div class="boxlille">
- <b>Hvad ønsker du?</b>
- <p><input type="radio" name="ofA" value="Ønsker reelt tilbud med henblik på udførelse" class="boxinput"> Ønsker reelt tilbud med henblik på udførelse</p>
- <p><input type="radio" name="ofA" value="Nysgerrig - ønsker kun ca. pris" class="boxinput"> Nysgerrig - ønsker kun ca. pris</p>
- <span class="lille">Tilbud på udførelse er gratis og uforpligtende</span>
- </div>
Det her virker fint nok,
- if(!in_array(array
- (
- 'Alm. værelser',
- 'Køkken',
- 'Badeværelse / Toilet',
- 'Kælder',
- 'Terasse',
- 'Strygning & Skiftesengetøj',
- 'Altan'
- ) , $_POST['reg']))
- {
- $error = 3;
- }
Det er sådan at klikker jeg på se om indhold også kommer ud så kommer de her frem når jeg har klik på dem.
Én gang - Ønsker reelt tilbud med henblik på udførelse
Det var mere for se om jeg fik noget tilbage på siden.
Kan du se fejlen
?