Jeg har et problem med et lille program der ikke virker som det skal når det installeres på en anden maskine. Det går galt i en procedure hvor jeg bruger strengfunktionerne Mid() og Instr(). Fejl 5 kommer og jeg ved det er noget med versioner på nogle .dll filer der ikke er ens på min computer og den/de computere hvor programmet installeres. Er der nogen der lige ved hvilke filer det drejer sig om, så jeg kan få dem med i installationen.
Findes der et eller andet godt værktøj til at finde sådanne filer som programmet er afhængig af? (når man nu ikke er så godt inde i alt det der med windowsfiler)
P.f.t.
Kurt
Hvis at du bruger vb 6.0, så burde der være i start menuen en mappe som hedder visual basic 6.0. Og i den ligger den er anden mappe som hedder et eller andet med tools, og der inde ligger der en wizard som hedder noget med package. Bruger man den kan man lage et installationsprogram, som indeholder de filer der bliver brugt.
Jeg ved ikke helt præcist hvad mapperne og tingene hedder, fordi at jeg ikke bruger min computer lige nu.
Held og lykke.
---
En hånd på armen er bedre end to i skraldespanden!... ehh.. :/?
[Redigeret d. 06/11-05 18:45:19 af Jonas Termannsen]