Hallo? Andre kunne have nytte af det!!!

Tags:    visual-basic

Her er lige et dejligt forslag til alle på udvikleren.dk

Manger her på udvikleren.dk når de poster, skriver f. eks.:

"Hej. Hvordan laver jeg et nyt operativsystem?" (kun eksempel)

Og så 1 dag efter skriver han selv et svar:

"Det er ligemeget! Fandt selv ud af det!"

Og hvad kan vi så bruge DET til?
Intet!

Så derfor beder jeg folk der laver et sådant topic at give os svaret så vi ikke bare møder et dumt topic vi ikke kan bruge til noget som helst.

På forhånd tak.

Med Venlig Hilsen
Morten Torndahl Pedersen

Jeg er helt enig, desuden mener jeg at tråde som feks de to der er der lige PT som hedder hhv "HJÆÆÆÆÆÆÆÆLP" og "HJÆLP" bør enten fjernes, eller også bør brugeren straffes ved at få taget nogle af sine points. Jeg ved ikke lige hvordan straffen skal være, da de fleste brugere der gør sådan noget er nye brugere til sitet, men det er nu engang ****** træls at se nogle gøre det anyway, man bør da have hjerne til at tænke at emne ikke er til at skrive et råb for hjælp.

Når du selv snakker om at gøre det nemmere og bedre for andre hvorfor poster du så under VB forummet? Gad ikke kigge først da jeg ikke ved noget om VB så den vil jeg straks springe over. Men nu læste jeg den alligevel og er helt enig. Forsøger også oftest at poste det jeg rettede for at få løst mit problem.

-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GED d- s: a--- C++ U? P L+ E? W++ N? o? K- w
O? M? V? PS PE? Y? PGP++ t 5? X+ R tv+ b+ DI? D+
G e-- h! !r y--
------END GEEK CODE BLOCK------

Lasse> Det eneste der virker er at lade være med at svare hvis overskriften hedder noget med "Hjææællp" eller noget andet intetsigende...

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)
Praesto et Persto

Lasse> Det eneste der virker er at lade være med at svare hvis overskriften hedder noget med "Hjææællp" eller noget andet intetsigende...

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)
Praesto et Persto

Smart, så er det jo bedre at indlæggene forbliver ubesvarede indtil den dag hvor Kasper Tanggaard og/eller redatørerne på teknologien får lov til at rydde op i det hele. For slet ikke at tale om at personerne ikke får den hjælp de gerne ville have. Jeg forstår vreden, men har aldrig ment at ignorering har ført noget godt med sig.

Jeg synes det er bedre hvis man bare efterlader en kommentar til dem om at det ikke er acceptabelt, og så ellers bare fortsætter som om det var et almindeligt indlæg. Eller at man gjorde det muligt at ændre sit emne, efter det var postet.

// Your brain is your weapon, do not waste it!!

t