Send tastetryk til spil (Sendkeys virker ikke)

Tags:    visual-basic

Hejsa.

For en uges tid siden fik jeg Battlefield 2 og fandt ud af at der ikke var bots med i multiplayer.

Så fik jeg at vide at man kunne oprette et Singleplayer-spil og så kunne dem på LAN joine singleplayer via "Connect to IP".

Men singleplayer banerne er kun størrelse 16, hvor 64 er det største.

Derfor er jeg nu i gang med at lave et program der kan lave bots i Multiplayer.

Derfor skal jeg bruge noget kode der kan sende tastetryk til Battlefield 2 så jeg kan åbne konsollen og indtaste de nødvendige parametre.

Sendkeys virker ikke i full-screen applikationer, så jeg skal bruge noget andet.

Nogen der kan hjælpe???

Med Venlig Hilsen
Morten Torndahl Pedersen

4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hejsa.

For en uges tid siden fik jeg Battlefield 2 og fandt ud af at der ikke var bots med i multiplayer.

Så fik jeg at vide at man kunne oprette et Singleplayer-spil og så kunne dem på LAN joine singleplayer via "Connect to IP".

Derfor skal jeg bruge noget kode der kan sende tastetryk til Battlefield 2 så jeg kan åbne konsollen og indtaste de nødvendige parametre.

Sendkeys virker ikke i full-screen applikationer, så jeg skal bruge noget andet.

Nogen der kan hjælpe???

Med Venlig Hilsen
Morten Torndahl Pedersen

Ved ikke om der her virker men det er da et forsøg værd:
http://www.tweakup.dk/forumnew/read/82212/

- SpeC|DK - #SpeC.DK @ Q-NET

Det der er både ulovligt og sikkert svært. Du skal cracke spillet tror jeg. og det er temmeligt ulovligt!

I øvrigt er bots mega nederes (alt for lette)

Det der er både ulovligt og sikkert svært. Du skal cracke spillet tror jeg. og det er temmeligt ulovligt!

I øvrigt er bots mega nederes (alt for lette)

Hvorfor tror du det er ulovligt at indsætte bots i Multiplayer???

Og sorry! Den der TweakUp side kan jeg ikke bruge. Jeg ved godt man kan oprette i singleplayer og så joine via multiplayer, men så er det kun størrelse 16 maps. Jeg ville gerne spille med bots i 64 size maps.

Med Venlig Hilsen
Morten Torndahl Pedersen

Hejsa.

Nogen der kan hjælpe???

Med Venlig Hilsen
Morten Torndahl Pedersen

Hej.
Jeg HAR fået sendkeys til at virke i UT2004 i full-screen.
Så det er nok spillet der ikke er kodet til windows da kun windwos supportede porgrammer kan bruge dette.
---
En hånd på armen er bedre end to i skraldespanden!... ehh.. :/?

t