C++ BORLAND B 6 / kick-off

Tags:    c++

source

(Undskyld for kun 1 point ... andede ikke hvordan UP-point funker ... og kan 'åenbart' ikke tildele flere point ...sådan her bagefter)

MEN

Er der en venlig sjæl der vil mail'e en 'project'-file (inklusive diverse under-filer *.cpp, *.h m.m) ...som indeholder en lille enkel grafisk inline-kode .... (altså som IKKE er lavet via design-værktøjerne) - jeg vil helt enkelt se ...hvor den hjemmelavede kode skal lægges og hvilke/hvor andre ændringer skal udføres i evt. unit-filer, header-filer m.m

Problemstilling: Jeg kan af en eller anden grund IKKE komme igang ... med hvor koden (altså den jeg selv vil lave) skal placeres .... og hvilke øvrige ændringer i Headers m.m der skal til og hvor de skal deklareres

Mail.adr: chr.bruun@swipnet.se

Hilsen fra Lapland

[Redigeret d. 20/03-04 11:51:27 af chr.bruun]

[Redigeret d. 20/03-04 11:54:31 af chr.bruun]

[Redigeret d. 20/03-04 12:03:08 af chr.bruun]

4 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Pointene kan du læse om her: http://www.udvikleren.dk/aboutup.php

/AC

Jeg har ikke BCB 6.0, kun 5.0, men jeg har lavet et project, mon ikke det kan bruges i 6.0.

Du kan downloade det her:
http://home20.inet.tele.dk/midgaard/bcc2.zip

Builderen er lidt sær hvad rene Win32-API applikationer angår.
Jeg har lavet projectet ved at lave et "console application" project, ændre på diverse flag i bpr-filen og ændre main til WinMain bpf-filen.

Jeg har ikke BCB 6.0, kun 5.0, men jeg har lavet et project, mon ikke det kan bruges i 6.0.

Du kan downloade det her:
http://home20.inet.tele.dk/midgaard/bcc2.zip

Builderen er lidt sær hvad rene Win32-API applikationer angår.
Jeg har lavet projectet ved at lave et "console application" project, ændre på diverse flag i bpr-filen og ændre main til WinMain bpf-filen.

source

Vi takker her fra det nordlige ... og JO ... ingen problemer med at compilere/vise .. den smukke Quinde (mon de findes i virkeligheden ? ... man tvivler jo efterhånden :-)) )

Jeps du har ret ...Win32 -appl ...er sgu' lidt omstændige ...men hvad gør man ikke for at slippe 'dvævlen' ..iøvrigt har Borland nu engang den fordel (fremfor .NET-diverse) ..at den kører (=kompilere/linker) ..en hel del ...'desværre' synes jeg editoren i Visual-studio.Net er MEGET bedre .... du skulle vel ikke vide om der findes en 'avanceret editor' som kan integreres med Borlan B 6 ? ...

Nå -. men under alle omstændigheder ..tak for dit svar ... nu mangler jeg kun at finde ud af hvordan jeg får sendt e't UP (undskyld men det var altså ikke for at være fedtet) ...til dig

(gu' ve' om det er 'svar med mulighed for point .... - så hvis det nu ikke forholder sig sådant ... er det ikke for at 'plage' )

Hilsen & ha' det
Source'n

Jeg ved ikke om Win32 -appl er omstændige, men kombinationen af BCB og Win32-API applikationer er besværlig. Jeg laver som regel en makefile hvis jeg vil bygge Win332-Api applikationer med Builderen.

Jeg bruger altid min hjemmebyggede editor til at skrive kode i, hvad enten kompileren er Borland, Visual C++, cygwin-gcc, LCC, ..., selv editoren er skrevet i editoren (og kompileres med VC++ eller Borland).

Normalt laver den der svarer et svar (og ikke blot en kommentar), så kan du give ham/hende UP's. Men jeg laver aldrig svar, så det er ok at du har taget pointet selv.

t