Mange ting du siger er helt sikkert rigtigt, men det er forkert at antage at det er hurtigere at udvikle i VB end C++.
Det kommer helt an på hvilket værktøj (IDE) du benytter dig af til din C++ udvikling (hvis du da bruger et).
Hehe, selvfølgelig kommer det an på hvilket IDE man bruger
Din indvending svarer nogenlunde til at protestere mod at en struds er hurtigere end en spidsmus, fordi det jo kommer an på så meget andet... Jeg forholder mig til dev-cpp, vc++ og VB6...
Glemte helt at sige at mit mål er at kunne udvikle programmer til en NeoNode telefon...
Ændre dette noget i form af hvilket sprog jeg bør vælge?
Kiggede lige på NeoNode telefonen og så at den kørte med winCE, så nej, det ændre intet. Her er to eksepmler på editore du kan bruge:
Microsoft eMbedded Visual Basic 3.0
Microsoft eMbedded Visual C++ 4.0
Hvis vi nu i overført betydning gør det at læse det samme som det at programmere, og siger at du fx skal fremlægge om et eller andet (lave et program), så vil C++ svarer til at du står i et bibliotek (de mange anvendelige headers). Hvis du har erfaring med det ved du hvor de mange af bøgerne står og hvilke du kan bruge.
VB svarer så til at du har én enkel grønspættebog der samler op på alle bøgerne. Den er let at gå til og forklare en masse grundlæggende ting, dog langt fra lige så detaljeret som alle de andre bøger.
Hvad ville du helst gå i gang med?? Tænk dig godt om, for begge ting har både sine fordele og ulemper!
// Your brain is your weapon, do not waste it!!