visual basic til *

Tags:    visual-basic

hvordan faar jeg mit visual basic prog til at aabne cd og saa smide spilleren paa den valgte cs server med et pass som spilleren ikke ser??? og efter match'en selv finde data om kampen (score ei. 17-13 og player scores)???

2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det der med at smide spilleren ind på en password beskyttet server uden at han får passwordet af vide, er faktisk meget let. Metoden er en blanding af visual basic kode og cs nørderi:

Shell "C:\\SIERRA\\Half-Life\\hl.exe -console -game cstrike +connect <ip> +password <pass>"

Du skal så lige rette den til, men ellers skulle den virke!

Med hensyn til hvordan du kan vise resultaterne på skærmen kan du, hvis det er din egen server, gemme resultaterne i en database. Når man så går ind på en eller anden php side og giver tidspunkt og måske også id (hvis du har mere end et spil kørende af gangen) så skriver den så resultaterne. Det du så skal gøre med dit program er at du skal requeste serveren om filen med de givne parametere:
res_view.php?timestamp=<tid>&id=<id>
Og så bare være klar til at håndtere de informationer som serveren sender tilbage.

Hvis det ikke er din server kan du programmere din egen sniffer som går ind og kigger på de pakker som bliver sendt fra serveren til counterstrike. Hvis du er snedig sender du en request til serveren om scoren (ligesom hvis man i cs havde klikket tab). Men dette kræver at du virkelig kan dit kram, for det er sgu svært!!

PS. Du aner ikke hvor ustabil en computer du får hvis du blander winME med cs autojoin scriptet, blev nød til at genstarte 4 gange!!

// Your brain is your weapon, do not waste it!!

hvordan faar jeg mit visual basic prog til at aabne cd og saa smide spilleren paa den valgte cs server med et pass som spilleren ikke ser??? og efter match'en selv finde data om kampen (score ei. 17-13 og player scores)???

Ved ikke lige om du kan få et program til det med at smide en spiller på en server, men at få dataer en kamp er vel bare bruge sockets til at hente dataerne. Jeg har gjort det engang. Rimlig simpelt, men vi snakker også php.

Slot\\\\ - All your base are belong to us
http://www.sigsys.dk

t