Program til ..

Tags:    visual-basic

<< < 12 > >>
Hej..

Hvilket program er der blevet brugt til at lave "Simpel Chat Mellem Computere" ?

-Hyggehesten

12 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Programmet har ingen betydning... Alt hvad du kan lave med Visual Basic, kan du også lave med Object Pascal, C++, C, Assembly og hvad der er nu ellers findes af forskellige sprog.
De bliver alligevel alle sammen kompileret til maskinkode i den sidste ende (undtagen Assembly, der jo er symbolsk maskinkode).
Jeg er ikke ude på at forvirre dig, blot fortælle at mulighederne er vidt åbne, og derfor ville det være dumt at vælge sprog fordi du kender et godt program, der tilfældigvis er lavet med det (altså hvis du spørger mig)...
Men det er selvfølgelig dit valg..

Jeg har opfattet det som om du gerne ville arbejde med det sprog som programmet er lavet i. Jeg stillede dig spørgsmålet i sidste post, men da du ikke svarede direkte på det, kører jeg bare videre med den formodning at du vil lære at programmere (det er jo trods alt sådan et forum du har postet i).

1101110100010110000101000001

Husk, det kræver 42 muskler at se sur ud, det kræver kun 6 at slå idioten ned...

[Redigeret d. 09/12-04 23:06:45 af Nicolai Lyster Fersner]

Visual Basic bliver så ikke til "rigtig" maskin kode, da det køres igennem nogle DLL som fortolker selve "indholdet" af VB programmet. Derfor er det også *LETTERE* at crake et VB program(Ihvertfald tom. VB6).

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.

Hej..

Hvilket program er der blevet brugt til at lave "Simpel Chat Mellem Computere" ?

-Hyggehesten

Visual Basic / VB ?

MH.

The-Freak

Kender du et sted hvor man kan downloade det ? - Kan det være det der hedder "Visual Basic 2005 Express Edition Beta" ?

Hej..

-Hyggehesten

Visual Basic / VB ?

MH.

The-Freak

-Hyggehesten

[Redigeret d. 09/12-04 19:45:11 af Morten]

Hehe... Det koster skam penge :)... Med mindre du henter CCE versionen, men det er VB5 :P...

MH.

The-Freak

Der findes vel en try ?

Men er det "Visual Basic 2005 Express Edition Beta"

Hehe... Det koster skam penge :)... Med mindre du henter CCE versionen, men det er VB5 :P...

MH.

The-Freak

-Hyggehesten

Der findes vel en try ?

MH.

The-Freak

-Hyggehesten

Tror ikk det er den der er brugt i artiklen, og ved ikke om den virker.

MH.

The-Freak

Mmmhmm, hvilket..

Nej, spørger udvikleren..
Nogen andre der ved det ?
Der findes vel en try ?

MH.

The-Freak

-Hyggehesten

Tror ikk det er den der er brugt i artiklen, og ved ikke om den virker.

MH.

The-Freak

-Hyggehesten

[Redigeret d. 09/12-04 20:01:51 af Morten]

Vil du lære at programmere eller tror du bare at du kan lave din egen netværkschat på et par timer?

For jeg kan med sikkerhed sige at det sidste ikke kan lade sig gøre...

Husk, det kræver 42 muskler at se sur ud, det kræver kun 6 at slå idioten ned...

Jeg ville bare vide hvilket program der var blevet brugt..
Vil du lære at programmere eller tror du bare at du kan lave din egen netværkschat på et par timer?

For jeg kan med sikkerhed sige at det sidste ikke kan lade sig gøre...

-Hyggehesten

Programmet har ingen betydning... Alt hvad du kan lave med Visual Basic, kan du også lave med Object Pascal, C++, C, Assembly og hvad der er nu ellers findes af forskellige sprog.
De bliver alligevel alle sammen kompileret til maskinkode i den sidste ende (undtagen Assembly, der jo er symbolsk maskinkode).
Jeg er ikke ude på at forvirre dig, blot fortælle at mulighederne er vidt åbne, og derfor ville det være dumt at vælge sprog fordi du kender et godt program, der tilfældigvis er lavet med det (altså hvis du spørger mig)...
Men det er selvfølgelig dit valg..

Jeg har opfattet det som om du gerne ville arbejde med det sprog som programmet er lavet i. Jeg stillede dig spørgsmålet i sidste post, men da du ikke svarede direkte på det, kører jeg bare videre med den formodning at du vil lære at programmere (det er jo trods alt sådan et forum du har postet i).

[Redigeret d. 09/12-04 23:06:45 af Nicolai Lyster Fersner]

<< < 12 > >>
t