Programmet har ingen betydning... Alt hvad du kan lave med Visual Basic, kan du også lave med Object Pascal, C++, C, Assembly og hvad der er nu ellers findes af forskellige sprog.De bliver alligevel alle sammen kompileret til maskinkode i den sidste ende (undtagen Assembly, der jo er symbolsk maskinkode).Jeg er ikke ude på at forvirre dig, blot fortælle at mulighederne er vidt åbne, og derfor ville det være dumt at vælge sprog fordi du kender et godt program, der tilfældigvis er lavet med det (altså hvis du spørger mig)...Men det er selvfølgelig dit valg..Jeg har opfattet det som om du gerne ville arbejde med det sprog som programmet er lavet i. Jeg stillede dig spørgsmålet i sidste post, men da du ikke svarede direkte på det, kører jeg bare videre med den formodning at du vil lære at programmere (det er jo trods alt sådan et forum du har postet i).1101110100010110000101000001Husk, det kræver 42 muskler at se sur ud, det kræver kun 6 at slå idioten ned...[Redigeret d. 09/12-04 23:06:45 af Nicolai Lyster Fersner]
Hej..Hvilket program er der blevet brugt til at lave "Simpel Chat Mellem Computere" ?-Hyggehesten
Hej..Hvilket program er der blevet brugt til at lave "Simpel Chat Mellem Computere" ?-Hyggehesten Visual Basic / VB ?MH. The-FreakLivet er for kort til at kede sig.
Hehe... Det koster skam penge ... Med mindre du henter CCE versionen, men det er VB5 ...MH. The-FreakLivet er for kort til at kede sig.
Der findes vel en try ?Men er det "Visual Basic 2005 Express Edition Beta" Hehe... Det koster skam penge ... Med mindre du henter CCE versionen, men det er VB5 ...MH. The-FreakLivet er for kort til at kede sig. -Hyggehesten
Der findes vel en try ?Men er det "Visual Basic 2005 Express Edition Beta" Hehe... Det koster skam penge ... Med mindre du henter CCE versionen, men det er VB5 ...MH. The-FreakLivet er for kort til at kede sig. -Hyggehesten Tror ikk det er den der er brugt i artiklen, og ved ikke om den virker.MH. The-FreakLivet er for kort til at kede sig.
Vil du lære at programmere eller tror du bare at du kan lave din egen netværkschat på et par timer?For jeg kan med sikkerhed sige at det sidste ikke kan lade sig gøre...1101110100010110000101000001Husk, det kræver 42 muskler at se sur ud, det kræver kun 6 at slå idioten ned...